Život s nonom ili kako sam naučila potezati vodu

utorak, 08.11.2011.

DIVIDE ET IMPERA ili 100 grama pašte po osobi

Napokon je pala večer, pola dvanaest, nikog u kuhinji. Samo svjetalce, hp pun virusa, precvikani kabel koji sam vjerojatno trebala odmotati pa da mi napaja hp, ovako riskiram da krepa uslijed posta, par mandarina, nedovršene bilješke za jutarnje predavanje i neka spodoba raščupane kose u kućnom mantilu i poderanim čarapama.
I premda mi podočnjaci vise do tastature, grčevito se borim za komadić svojeg noćnog mira.
Majka spava, nona vjerojatno ne (ah ta žena zaista nema što raditi po cijele dane, kako da pobogu spava po noći), ja za koju minutu.
Današnji je dan prošao čist ok. Nije bilo nekih pretjeranih trzavica. Kava (koju je nona skuhala) je bila preslatka, ali bože moj, bolje da bućne par žlica više šećera nego kave (SRAMOTA). Šmugnula sam brzinom munje iz kuće na fino varivo u menzu, jer me doma čekala pašta i sos.
Moja nona ima naviku mjeriti koliko će tko pojesti hrane za ručak. Taj čin nije ni najmanje ugodno gledati, jer vas lagano podsjeća na tete kuharice koje kuhaju po točnim pravilima u lancima brze prehrane koje nećemo imenovati. Odrezak mora biti 12cm dug, isto toliko i kruh, debljine 1,30cm, list salate u obliku kruga polumjera 5cm, i još koje kakve gluposti.


Nonina mjera za uspješnu kilažu:
Doručak (7:30h): Šalica kave s kapi mlijeka,
Najjeftinije pahuljice koje možete naći ( one što liče na sitne požutjele listiće i imaju okus po
stiroporu) pomiješati sa šalicom toplog mlijeka ( da se razumijemo mislim na malu šalicu za kavu ne za kakako) i žličicu kakaa

Ručak (12:00h): 100g pašte (skuhane naravno - nismo toliki sadisti)
1/4 sosa od pomidora - dodati brašna (na vršak kuhače) i ulja (ni slučajno maslinovog jer bože moj to je MASLINOVO ULJE koje je donjela teta Milenka pa nek stoji u vitrini dok svi ne pokrepavamo - pa nije sveta voda da se koristi jednom godišnje), te po želji začine i naravno ako vam je pre malo sosa (sigurno jest) dodati malo mlake vode.
Nakon kuhanja odmjereno naribati sir na paštu pod budnim nadzorom Fuhrera i to je to - dobar vam tek
Možete uz to 1/3 čaše crnog vina i dobite unutra ostale 2/3 vode, za desert dva čajna keksa jeftine proizvodnje koja čokoladu, a kamoli šećer, vidjela nisu.

Večera(18:00h): dvije fete kruha ( po mogućnosti od prekjučer da se ne baci bezveze), putar i marmelada po želji
Naravno prije spavanja možete popiti šalicu (opet kavenu) čaja od kamilice, ali taj čaj će vjerojatno popiti svi ukućani koristeći jednu vrećicu.
Bože nona, pa ti si kao Isus. Jednim kruhom nahrani sedmero ljudi. Skidam ti kapu

Nonina maza


NAPOMENA!!! Vrijeme održavanja pojedinačnog obroka stiktno je zadano. Nikakva odstupanja neće se tolerirati.

- 23:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.