Život s nonom ili kako sam naučila potezati vodu

ponedjeljak, 07.11.2011.

Dobro ti jutro nona

Nakon godinu dana samovanja, silom prilika morala sam se vratiti mami i noni. Stan u kojem se sukobljavaju tri nepomirljive generacije. Napetost se može rezati nožem, a višak estrogena skupljati kao pčele na med.
6 sisa u jednom dvosobnom stanu je ipak previše. Trenutno sam u krajnje ne zavidnom položaju, no s druge strane moglo je i gore.

Jutros sam navila budilicu u 7:17h, taman u vrijeme kada moja nona odlazi u dućan. Brzo sam se ustala iz kreveta, potrčala prema štednjaku skuhati kavu, sa šalicom prefine kave koju nisam morala mjeriti (jer je nona izašla, ne) šmugnula nazad u sobu i na prozoru poput nekog starog voajerskog jadnika zapalila cigaretu. Oh kako me je samo smirila. Dan će ipak početi kako treba. Kava i cigareta ujutro (po mogućnosti komada dva) rezultiraju jutarnjom kontemplacijom koja je užasno bitna u ljudi. Ako ništa u mom životu to je presudna stvar za dobar početak dana.

Sat vremena kasnije nona se vratila s dvije krafne, nečuveno. Stara škrtica je odvojila par kuna i kupila nešto unuci, nisam se mogla prestati isčuđavati. Naravno da mi je u moju šalicu kave ulila ostatak sosa, jer kao ima još kave, da se nebi slučajno bacilo. To je jedna od onih stvari koje ne volim da mi itko radi, jer se taj sos digne i zamuti mi kavu, treba mu puno vremena da se odluči slegnuti na dno šalice, a vi dotle pijete mrvice. Ali ok, kupila je krafnu.

Krenuli su napadi poput: "Ova tvoja kosa je po cijelom stanu!", nona oprosti što se linjam. "Zatvori televiziju, nema ništa na njoj", ok to je čak i u redu, ali trebate imati na umu da se kod nas televizija pali u podne (dnevnik), u 19:30h (dnevnik) i tada ostaje upaljena dok ne odemo leć. "Zašto povlačiš vodu nakon svakog pišanja?!", ZAŠTO????????

Za prvi put dosta, moram ići oprati prozore, jer ih kao nismo prali tjedan dana.
Do sljedećeg pisanja,

Nonina maza




p.s. Tražim povoljan stan i cimere :)

- 11:04 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.