< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

DOBRODOŠLI U CARSTVO SVJETOVA

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us
vjestica111@net.hr





da vas vidim

Counter
Counter


hihihihi




Image and video hosting by TinyPic

Ti samo budi dovoljno daleko

Ti samo budi dovoljno daleko
Za mene postoji drugi neko
Čije će riječi manje da bole
Čije će ruke lijepše da vole

Ti samo budi tamna sjena
Za mene stižu lijepša vremena
Ulice nove, nova lica
I vedro nebo, prepuno ptica

Ti samo budi u srcu trag
Još će mi neko biti drag
Još ću sa nekim pronaći sreću
Nikad te više voljeti neću

Nekom ćeš biti dobra žena
Odana, vjerna i poštena
Sve nek ti bude drugi neko
Ti samo budi dovoljno daleko





Image and video hosting by TinyPic



utorak, 23.01.2007.

USKRATA LJUBAVI

Tko, kada i pod kojim uvjetima, ima pravo drugome uskratiti Ljubav? Uskratiti bilo što? Nitko. Nikada. Svi smo mi prolaznici kroz život i svijet. Svi smo mi isto tako prolazni kroz živote jedan drugome. Tko nam daje pravo prisvajanja zauvijek? Ma daj! Kako to uopće nekome može pasti na pamet? To je tako dejtinjasto. Pa čak ni djeca nisu naša. Do punoljetnosti ih moramo čuvati. Ali poslije, ako žele.... Ma tko smo mi. Oni su nama darovani, mi smo njima samo posuđeni. Oni nas smiju odmaknuti kad požele. Ona imaju pravo na svoj život. Ma svatko ima pravo na svoj život. I na svoju sreću. Kao jedinke dolazimo na ovaj svijet. I kao jedinke odlazimo iz njega. To je karta u jednom smjeru. Za samo jednu osobu. Čovjeka možete vezati, osvojiti, prikovati. Ali vas uvijek može napustiti. Čak i u okovima. I što ga više vežete, što ga jače tiskate, on će to učiniti prije. Čovjek je stvoren za slobodu, za let i za svoju sreću. Gdje god ona bila. Ako ste nemoćni da mu je baš vi pružite pustite ga neka leti. Neka je traži gdje god želi.



| komentari (6) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.