< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

DOBRODOŠLI U CARSTVO SVJETOVA

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us
vjestica111@net.hr





da vas vidim

Counter
Counter


hihihihi




Image and video hosting by TinyPic

Ti samo budi dovoljno daleko

Ti samo budi dovoljno daleko
Za mene postoji drugi neko
Čije će riječi manje da bole
Čije će ruke lijepše da vole

Ti samo budi tamna sjena
Za mene stižu lijepša vremena
Ulice nove, nova lica
I vedro nebo, prepuno ptica

Ti samo budi u srcu trag
Još će mi neko biti drag
Još ću sa nekim pronaći sreću
Nikad te više voljeti neću

Nekom ćeš biti dobra žena
Odana, vjerna i poštena
Sve nek ti bude drugi neko
Ti samo budi dovoljno daleko





Image and video hosting by TinyPic



utorak, 29.08.2006.

Postovi iz Maslenice

MORE 1. DAN

Prvo kupanje. Mitski zagrljaj. Plivanje do iznemoglosti. Nadoknada velike vode, mora, umor odlazi naporom. Voda me miluje. More me prima. Ja uranjam. Skačem na glavu bez straha. Topim se od miline. Mislim na moju Ljubav, na neke od vas, na ljude koji su me molili da se okupam i za njih. Gledam djecu što uživaju u plićaku.
Povratak u kuću. Pljusak. Munje i gromovi. Nestalo je struje. Taman kad sam poželjela gledati MASH. A toliko sam se tome veselila. Nema veze. Dok su papir i olovka tu. Ne trebam ni struju, ni neki drugi oblik komfora. Trebam samo nekoga koga ću još morati malo pričekati. Djeca su dobre volje. Sretna su što smo tu. Nahranjeni su mojom dobrom voljom, morem, danima što su pred nama.
Tako je čudno biti tu u nekom novom filmu. Nedostaju mi brige što me ovdje mučiše godinama. Navikla sam se na njih. Ali ne trebam ih. Neka ih. Odoše sa vjetrom. Sve je neobično sada.



| komentari (8) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.