Moja prva ljubav, moj prvi pređen most..Moja prva ljubav, moja nevinost....

ponedjeljak, 12.01.2009.

IZNOVA....

Eto već je prošla i 2008. godina...bila je puna radosti, smijeha, tuge i plača...lijepih i ružnih trenutaka...ali sad je iza nas...vrijeme je za novi početak...Ja svaku nadolazeću godinu vidim kao novi početak...možeš puno stvari ostavit iza sebe i počet ispočetka. zaboravit ružne trenutke,a one lijepe ostavit u sjećanju, kao lijepe uspomene...
Eto drugo polugodište je počelo, a ja ne mogu u školu još...bolsna sam... imam gnojnu anginu, gro me boli koma...još kad se sjetim da moram popit 2 kutije kapsula lo mi je....al dobro..ima puno gorih stvari u životu (nažalost)..
Za novu smo bili Benin i ja kod njegove seke Silvije i kod Dubravka...bilo je super...kasnije smo se jos skrpali kod seke Matee na neki tulum...hehe..i tako sve u svemu za sad je sve ok...eto...toliko od mene za sada...pusa

- 15:49 - Komentari (3) - Isprintaj - #