Moja prva ljubav, moj prvi pređen most..Moja prva ljubav, moja nevinost....

srijeda, 11.06.2008.

EUPHORIJA!!!!!!!!!!!!

Sad u subotu smo slavili Totin i Markov rođendan. Od popodne smo bili kod njih, spremanje, peglanje kose, zajebavanje i tako to. Mada sam ja vec ujutro bila u shoppingu tako da sam se iskompletirala od glave do pete. I onda smo oko 22:30 išli kod njih i oko 23 smo krenuli u Euphoriju. Došli smo tamo oko 23:30. Moje frendice iz razreda su tada već bile tamo.Ovi stariji dečki iz ulice su nas ufurali unutra i onda je počela zabava. Prvo sam otišla do cura i ostavila sam stvari kod njih i onda smo jedno vrijeme bili na šanku, popili smo koje piće i onda smo počeli plesat. Ja, inače poznata kao "mrzim ples" ovog puta sam se rasplesala. Cijelu večer sam bila na nogama i plesala.Mogu vam reči da se nikad nisam tako osječala...Baš me bilo briga tko će šta mislit i tko će me kako pogledati....bilo mi je samo važno da se dobro zabavim i stvarno se i jesam dobro zabavila. Imala sam na sebi uske traperice, majicu koja se veže oko vrata (naprijed je srebrna a odostraga crna i bijele štikle). Nakon nekog vremena noge su me počele tolko ubijat da sam mislila da će mi otpast. I tako smo mi fino bili u Euphoriji do nekih 4 sata i onda je moja tata došo po mene, mog dragog i seku. Dragi je spavao kod mene i stvarno mi je bilo jaaaaaako jaaaaako lijepo.

- 15:54 - Komentari (19) - Isprintaj - #