Moja prva ljubav, moj prvi pređen most..Moja prva ljubav, moja nevinost....

utorak, 20.05.2008.

PRAZNICI!!!!

Ljudi moji, da vam se javim! Sutra putujem na more, idemo kod moje tetke...Moja ljubav ide samnom i moja sestra i Matea (njegova sestra)...Jedva čekam!!!!!!!!!!! A još nešto... sutra u noći (sa utorka na srijedu) meni i Beniju je točno 9 mjeseci...i vračamo se na mjesto događaja..."Voljeli smo staro mjesto, odlazili tamo često gdje smo prvi put se ljubili........" Neću spavat noćas uopče...To će mi bit prvi put da idem na neki put tak s busem i ekipom!!!! Ne mogu dočekat!
Još nešto...napokon sam vidjela malenu Emanuelu (Benijevu polusestricu) i preslatka mi je. Obožavam malu dječicu, onak su mala i slatka, samo bih ih držala i mazila i pazila i sweee! JOOJ!
Nekak sam baš dobre volje danas!A kak nebih bila! Ljudi puno pozdrava..Za 5 dana dolazim sa izvješćem s mora! Pusaaaaaaaaaa!

- 00:31 - Komentari (4) - Isprintaj - #