Moja prva ljubav, moj prvi pređen most..Moja prva ljubav, moja nevinost....

četvrtak, 06.12.2007.

VOLIM TE

Nisu li to dvije najljepse riječi koje možete čuti...Po meni, kada nekome govoris da ga volis, treba biti iskreno, jer kad nekoga volis, osjecas s njime i mozes biti ponosan ako u nekome prouzrocis onaj osjecaj koji se u tebi probudi kada cujes te dvije rijeci. Meni osobno, te dvije rijeci znace jako puno, osobito kad znam da su izasle iz usta osobe koja me voli stvarno i iskreno, bez ikakvog premišljanja i muljanja...Nikad ih nemojte izustiti samo da bi se neka osoba osjecala bolje ili ako to stvarno ne mislite..I kad mi netko kaze da ne zna sto znaci voljeti, onda se zamislim i dođe mi da toj osobi kažem ovo: kad osjetiš što je to prava ljubav i kad sam sebi dopustis da se za nekoga vežeš toliko da ti život znači, tada ćeš znati što znači voljeti i imat ćeš pravo reči to nekome...Ali vjerojatno bi rijetko tko razumio zasto sam to rekla i mislili bi da sam premlada da pricam tako...Al eto, kad se nemrem izrazit nikako drugacije, rekla sam to ovako...I moze mi rec tko sta hoce, al ono sta ja osjecam nista nece promijeniti...Ne pisem bzvz ovaj post...samo zelim reci da sam naucila voljeti i osjecati se voljenom i da imam pravo na to jer to nije obicna ljubav, to je nesto posebno, nesto sto me drži, da mi svaki dan bude novo buđenje...ali ne obično nego ono u kojem ću spoznati važnost ljubavi i naučiti se voljeti jače i bolje...onako kako cu samo ja znati i umijeti. Jer nitko ne voli nikoga kao ja njega...I mislim da je moja ljubav jedinstvena, na isti način na koji je on jedinstven, poseban...za mene savršen...Svi imamo mane, naravno, a kad nekoga voliš i mane su vrline...I ne mogu ja sad riječima opisati neke stvari...I mozda necete shvatiti sta zelim reci, ali pokusala sam se izrazit na najbolji mogući način...
*****************************************************

A sad da napišem nešto o današnjem danu. Uhvatila me neka teška depra danas, bila sam jako jako živčana i najradije bih sve pobacala oko sebe i otišla negdje gdje ću biti sasvim sama i da mogu vrištati iz sveg glasa. Dođe mi s vremena na vrijeme, isto kao i svima...Kolko god budeš sretan u nekom trenutku, jednostavno pukneš ko kokica i bude ti dosta apsolutno svega. A meni je u tom trenutku trebao jedan čvrsti zagrljaj, da osjetim da njegovo srce kuca zajedno s mojim...al ta osoba nije bas u tom trenutku bila tamo, ali nema veze...Kasnije kad me zagrlio, imalo je isti učinak, jer svaki njegov zagrljaj, poljubac i pogled puno mi znače.
**********************************************************

THE FRENDICE
A tko bi drugi uskočio kad je teško neg frendice...Kety, Barbie i Ivanchica...A cure su super...Ali...mislim da bi trebale sjesti jednom i porazgovarat o svemu...jer mi se cini da smo se malo odvojile...ali nema veze sada, sve ce to doc na svoje...kako god, volimo se jako ko i uvijek (tak je s moje strane)...Love ya fifice moje...
**********************************************************

VOLIM TE PUNO, 4EVER
**********************************************************
LJUDI UŽIVAJTE...PUSAAAAAAA

BTW. IMAM NEKE NOVE PJESMICE TU U BOXU S LIJEVE STRANE...

- 00:03 - Komentari (13) - Isprintaj - #