Moja prva ljubav, moj prvi pređen most..Moja prva ljubav, moja nevinost....

utorak, 27.11.2007.

TINA

Ovaj ću post posvetiti svojoj naj frendici Tini...To je cura koja me poznaje najduže i najbolje od svih (zna se ko me jos poznaje isto kao i ona, to je Nardo naravno i fifice...)...Uglavnom, ona je uvijek tu za mene, uvijek zna sta treba reč, čak i ako ne govori ništa znam da je tu i da će me uvijek saslušat o čemu god se radilo. Iako nemam bas puno vremena u zadnje vrijeme za druženje s njom, kad se vidimo uvijek si sve kažemo i uvijek mi pomogne razriješiti ako me nešto muči...S njom sam sve proživjela, od prvog poljupca (mislim ne s njom nego ona je bila prisutna), suza, smijeha, zabave... Kad sam imala najteže razdoblje u svom životu puno mi je pomogla...držala me na "okupu" cijelo vrijeme...Ne znam šta bih bez nje, stvarno. I nadam se da zna da sam uvijek tu za nju, jer mislim da je naše prijateljstvo nešto posebno i nešto što se treba čuvati...vojim te puno majena moja!!!!
Ljudi uživajte....puno pusa!!!!

- 22:55 - Komentari (3) - Isprintaj - #