Moja prva ljubav, moj prvi pređen most..Moja prva ljubav, moja nevinost....

subota, 10.11.2007.

BUBINA...

Ej ljudi, da vam se ja malo javim...Ah bolesna sam...Pokupila sam streptokok...Za vas koji ne znate kaj je to, onda je to bakterija koja se nalazi trenutno u mome tijelu i stvara mi probleme...Ma zapravo nije tak strasno, sam kaj me prekjucer grlo ubitacno boljelo zbog gnojne angine...A sad vec koda mi nis nije sam kaj moram i dalje pit one antibiotike ogromne, a oni mi sad stvaraju najvise problema od svega...
E pa moram i rec da sam u zadnje vrijeme jako dobre volje, stalno se smijem...Sve mi je nekako čarobnowink...O čem ja pričam zna osoba koja to treba znati, a za vas ostale koji ne kužite, zao mi je!!! Ah bas mi je lijepo, jos da nema skole jedno 3 mjeseca bilo bi jos bolje...Ko nova bi bila. A fakat mi se neda učit, ubija me skola, nemrem se natjerat da ucim..A dobro, bumo i to nekak izgurali, moramo...Jer onda nakon skole dolazi ljeto, najljepši odmor od svega!!! Uuuuf... jedva cekam!! Al treba sad to dočekat, jaooo!!! I ne znam vise kaj bi pricala!!! Pa da vas pozdravim...Pusica

- 11:18 - Komentari (15) - Isprintaj - #