Moja prva ljubav, moj prvi pređen most..Moja prva ljubav, moja nevinost....

petak, 06.07.2007.

LIJEP DAN...

Danas je bila podjela svjedodžbi...I bio je Vugi s nama u učionici...I tak, prošlo to...I pošto je Kety bio rođendan, častila je, pa smo otišli u Baredo i tam smo bili kojih sat vremena otprilike. I nakon toga smo otišli u Terranovu i Kety i ja smo kupovale, a Barbie i Ivana su otisle nekam s Vugijem. I kad smo dovršile shopping našli smo se,a onda je Kety otisla doma, a mi smo otisli u McDonald's na sladoled. I tam smo sjedili, zajebavali se i tak. I onda smo krenuli doma, al smo završili s Vugijem u nekom shoppu s gitarama, pa nam je malo sviro i zvao nas je na roštilj...Onda smo brijali...looooool. A Vugi je zajebavo. Uzme labello i namaze se s njim, i onda se Barbie namaže i ona veli, eto sad smo zabrijeli.haha. A Vugi ko Vugi, ja njega užasno volim...Ne znam kaj bi nez svih njih, fakat mi puno znače.
Kety, sretan rođendan!!!!!!!
I sutra cemo mozda otic nekam predvecer, sjest se i zezat malo, super mi je kad sam s njim. I Vugi nam je na msn-u reko da njegov život bez nas nema smisla i fakat, kad pogledam ja isto tak mislim...Eto ljudi,puno pusa...

- 20:04 - Komentari (10) - Isprintaj - #