Moja prva ljubav, moj prvi pređen most..Moja prva ljubav, moja nevinost....

subota, 19.05.2007.

IZLET KAO IZ SNOVA...

Jučer smo išli na izlet na Krk. Morali smo u 7 ujutro biti iza Ciboninog tornja...Jao,lol.I sad krenemo mi i zezancija u busu ko inace, sve super, sve za 10. Jedino nismo bile zadovoljne izborom surazreda, ali nisu bili tako loši...Što smo više bili s njima, bili su nam sve bolji (bar meni)..I sad došli mi do Biserujke i ušli i razgledali i idemo u Malinsku...Došli smo tam i sada vjetar puše, al nema veze, dečki se skidajudead, kupajusmijeh. Mi vec mislile nis od kupanja danas. I zvoni meni mobitel, razrednica zove...Kaže ona meni da idemo prema gradu i da ćemo vidjet lijepu plažu i da vjetar puše puno manje nego na onoj strani di smo do sad bili. I hodamo mi, hodamo mi...I napokon plaža. Lijepa, čista, sunčana. I smjestili se mi tam...E sad je frka skinut se lol. Aj i to smo nekak presli i sad mi u vodi, koja je to uživancija...Prije toga je bilo bzvz, bar meni. Jao, koja je to zezancija bila...Voda nije bila nešto topla, ali kad si u dobrom društvu sve paše. I dobro sad se mi kupali, sunčali...i došlo 7 sati i mi morali na bus. I opet u busu sve super. Ja se nisam druzila nes s deckima, al kasnije sam otisla iza u bus i slikala naokolo. I tak malo pricas s ovim, malo s onim...Sve je bilo genijalno, smijali se cijelo vrijeme...I nažalost, došo kraj puta, a ja si mislim, eto, to je to...Ali neeee. Išla sam doma na tramvaj pa na vlak i s nama decki, tak da sam se uspjela skompat s njih par, napokon...I onda smo vlak cekali jedno pol sata i bolje se upoznali, pokupili msn-ove...I ušli u vlak i za cas bili na nasoj stanici i ajde to je tada bilo to. I dosle doma(frendica koja je spavala kod mene i ja) i mislile ic spavat al moji frendovi su nas zvali i dosle mi kod njih i oni moraju unistit dojam cijelog dana, necemo sad o tome kaj je bilo...I pokupile se mi doma i dobro. Da mogu, u bilo koje doba dana il noci to ponovit, opet bih. Jucer sam bila strgana kad smo dosle doma, al da su mi rekli, vračamo se nazad, odmah bih isla. Mislim da ste shvatili poantu. Idem ja sad, dosta od mene...papa ljudi...kizkiss

- 12:18 - Komentari (4) - Isprintaj - #

nedjelja, 13.05.2007.

SVIJETLA STRANA KOBNOG ODMORA

Već dugo niste dobili izvješće s hodnika...Pa eto da vam sad nešto napišem. Pod velikim odmorom je ključna osoba zastala i pričala s mojoj frendicom. DADA, da ste ju samo vidjeli...Sva je sjala kolko je bila sretna, točno se vidlo na njoj. A nekoliko dana prije toga išla je s njim u školu i isto su pričali....ajoj..A baš su mi slatki. Eto danas mu je poslala poruku da vidi na čemu je pa ću vas i o tome izvjestiti. Ta cura je tolko sretna kad ga vidim ko dijete kad dobije igračku, da ju sam vidite, skroz joj se oči zacakle i usnice joj se onak promijene jer želi suspregnuti onaj svoj ogroman smiješak kad ga vidi. A stvarno je happy, a kad je ona onda sam i ja skupa s njom. Ona zna sve o mojim ljubavnim jadima isto ko ja o njenima...:D Aj ljudi tolko o njima zasada...kiz

- 18:06 - Komentari (3) - Isprintaj - #

subota, 12.05.2007.

NIKAD GORI DAN

Jučer na vlikom odmoru do mene je došla ova cura iz razreda i sjela je kraj mene i legla se na klupicu, Ja sam je pitala kaj joj je, a ona je rekla da joj nije dobro. Ja sam mislila da ju boli trbuh i da nije nis jela il tako nesto...I sjedimo Barbie i ja i do nas "doleti" petra i kaže Hella je pala u nesvijest. I ja mislila da će je malo ispljuskat i da će se dič koda ništa nije bilo. I dođemo mi u razred, a ona leži na boku, nepomično i samo gleda u jednu točku i trepče očima. I onda je došla ova profa i rekla je da izađemo iz razreda. U međuvremenu su pozvali hitnu, a mi smo lutali po školi. I sve je držalo vodu dok ju nisam vidjela kako je odvoze na onim bolničkim kolicima. Onda sam se počela plakati, nisam mogla doč k sebi. Nikada me nije bilo tolko strah. Nikad tak nešto nisam vidjela, a ona mi je frendica. Razrednica je otišla s njom u bolnicu i nazvala je na moj mobitel i rekla da je Hella očima pokazala da želi vidjeti Katarinu. U meni se sve stisnulo i opet sam počela plakati. Nisam mogla vjerovati da se to događa. Svi su mi govorili da će ona biti dobro, ja sam znala da ce biti dobro, al opet, takva sam kakva sam i takve me stvari pogode...I onda su nam javili da je ona dobro. U sebi sam bila sretna, al nisam mogla pobijediti ukočeni tužan izraz lica. To mi je pomoglo da shvatim kolko je malo potrebno da ti se nešto dogodi i da u životu treba uživati.

Napisala sam ovu pijesmu, pomalo inspirirana tim događajem. Možda je malo morbidna, al eto što je tu je...

NEBIH TI NIKADA OPROSTILA

Nikada ti nebih oprostila da me ostaviš
U ovom svijetu punom zla
I nikada nebih dopustila da se zaboraviš,
Ma koliko me duša boljela.

I da nisi tu ništa nebi smisla imalo
Ništa mi više ne bi bilo važno.
Moje srce i dalje bi kucalo,
Ali u meni ništa više ne bi bilo kao prije, jako i snažno.

Eto, sad je to dovoljno o tome događaju jer bi se inače previše raspisala. Ljudi, uživajte...kiss

- 13:21 - Komentari (2) - Isprintaj - #

petak, 04.05.2007.

NOVOSTI...I MOJE PJESMICE...

E ljudi, drago mi je kaj vas mogu izvjestit da smo danas bile na kafi s Tinom, Vugijem i ključnom osobom...Bilo je predobro, baš loodo, a nemam vam kaj puno pricat kad je jednom riječju bilo savršeno...P.S. Tin je fakat zakon decko...A dečki su legende, fakat, da ih nema trebalo bi ih izmisliti...:D. U pjesmi koju cete procitat vidjet cete osjecaje moje frendica, jer sam se pokušala poistovjetit s njom i zapravo sam samo prenjela njene osjecaje na papir...



RANJENA...


On je za mene savršen,
Bila bih sretna kad bih ga imala.
Tada budna bih sanjala,
Moj život bio bi ispunjen.

Mogla bih ga grliti, ljubiti,
Bez da mi ga itko može uzeti.
Samo ga ja znam na pravi način voljeti
Zato ga nikada neču preboljeti.

Ali njegovo srce pripada djevojci srca varljiva.
No nije ona vrijedna ljubavi njegove...
Ali on to ne shvaća, svejedno je njegova,
Zbog njega u srcu trpim bolove.

Duša mi je ranjena
Preiskrena je ljubav njegova...
Samo od njega želim biti voljena...
Jednom i njihova ljubav bit će završena.

Nije vrijedan lažne ljubavi varljive,
Jednom shvatit će
Da je vrijedan moje ljubavi iskrene...

Ova sljedeća pjesma nastala je iz ciste inspiracije...


ODLAZIŠ

Doći ćeš mi u snove, ponovo,
Pomilovat ćeš mi lice i otići.
Okovana sam tvojom ljubavlju,
Ne mogu se osloboditi.

Suznih ću očiju sjediti sama,
Jedina prijateljica bit će mi tama...
Suznih ću očiju misliti na tebe
A duša me boli jer ne mislis na mene.

Umirem, osjećam bol.
Jedan dio mene se odvaja...
Ti si me činio potpunom osobom,
A sada ostaje praznina...

Ne smijem te preboljeti
Neću si to dopustiti...
Onaj dan kad te prestanema voljeti,
Tog dana ću umrijeti...

- 23:41 - Komentari (3) - Isprintaj - #