Moja prva ljubav, moj prvi pređen most..Moja prva ljubav, moja nevinost....

subota, 28.04.2007.

IZVJEŠĆE S IGRALIŠTA I ATLETSKE STAZE...

Jucer (znaci u petak) održalo se finale u nogometu i igrao je razred ključne osobe. Naravno da je moja frendica došla ranije kako bi ga mogla gledati. Onak, njoj je to bio melem za oči. Punila si je baterije...I naravno da su oni pobjedili, mislim ipak, Ona ih je gledala...Uglavnom, nakon tekme mi smo imali tzk, pa smo se morali dodavati s odbojkaškim loptama. A moja frendica i ključna osoba trniraju odbojku, tak da su nas oni nadgledali. A moje glupe ruke pokoji put au "slučajno" odbacile loptu do njega, sam kako bi ju on moga vratiti mojoj frendici. E samo da ste vidli kako žena blista. Nešto strašno (u pozitivnom smislu). Fakat je bila sretna. I tako na tzk, ona njega gledala, sve su joj se oci caklile. A onda veliki odmor...eeeeheheeee. Kao fol oni prolaze pored nas i sad tam stali nes pricaju i sjednu se oni na klupicu drito do nas. Ubiti do njih je sjedila Anamarija...Da, tak da im je malo odvračala pažnju od moje frendice. Bila je svejedno u centru pozornosti. Hehe. I da, ljudi, jučer je bio dugoočekivan dan...klječna joj se odoba POČELA PRIBLIŽAVATI LAGANO. Yeeeeeeeeeeeeeey...E ljudi, nemrem dočekati srujedu.
E da, kad smo več kod škole...Mene zajebava matematika (oprostite na izrazu). Moram ju ispravit što prije, I nije da ja to olako shvačam, ali se užasno bojim, kaj cu. A sad budem vježbala ove praznike (4 dana), javit cu se i ispravit to vec jednom...
I btw. ne mogu se zaljubit. Ne kužim kako niti zašto, al pokušavam , al ne mogu. Mozda me strah da me netko ne povrijedi, al nikad ne znam, I ak mi se svidi neki, razočaram se u njega nakon par dana. Ma jednom cu se i ja zaljubiti kao i svi ostali normalni ljudi...to je prirodno i mora doc samo sa sobom, nadam se...
Izvještaje s hodnika ćete dobivati svaki puta kad će nešto biti, a nadam se da će tu ubrzo osvanuti veliki naslov- zajedno su... Ajde ljudi uživajte u ova 4 dana, a i opčenito...kiz

- 13:26 - Komentari (2) - Isprintaj - #