Moja prva ljubav, moj prvi pređen most..Moja prva ljubav, moja nevinost....

četvrtak, 19.04.2007.

TREBA NAUČITI...

Svi mi samo želimo primati, primati, primati, ali nitko od nas nikada nije sposoban davati. Želimo da nam sve bude servurano na pladnju i da se samo poslužimo. E ne ide to tako... Mislite da ce vas netko zamjetiti ako ste povučeni u sebe, neče, zato se otvorite drugima...Mislite da ce vas netko pozdraviti, ako vi njega niste...možda i hoče, ali ako stvarno želite da vas netko pozdravi, pozdravite vi prvi njega...Mislite da ce vam decko prici, ako mu nista neda povoda da vam priđe, neče, zato mu pokažite da postojite...Mislite da ce vam prijatelji biti odani prijatelji ako im ne date povoda da vam vjeruju, neče...Zato vjerujte u njihovo povjerenje i odanost...Bit ovoga je da se pokažete, da se ponekad odvažite učiniti neke stvari, da dopustite drugima da sudjeluju u tome, ali ipak da pokušate živjeti svoj život i dopustiti drugima da žive svoj...
PRIČA OD JUČER...NASTAVAK...
Danas sjedimo na onom mjestu na hodniku kao i uvijek i čekamo da se ključna osoba pojavi...Ali njega nema, i nema...I kad napokon, spazim ja njega i kažem njoj, a ona nabacila osmjeh od uha do uha. I sad prolazi on i gleda ju i kaže joj bok...I tik nakon toga ju pogleda opet...Kad sam ja vidla taj pogled, ljudi moji, počela sam se trest...Ajme koji pogled, najljepsi koji sam ikada vidla. I kasnije tog odmora opet mi prolazimo kraj njega i opet on njoj nabaci taj pogled...Da ste vidli kako ju gleda, ajme, skoro sam se srušila. A ona meni ne vjeruje kad joj kažem da mu se sviđa...Joj, joj, joj...Ja sam uvjerena da ce jednoga dana biti zajedno. I da cu joj ja bit vjencana kuma (rekla mi je ak se bude udavala za njega da cu joj ja biti kuma)...pa nadajmo se...lol...šalu na stranu. Uglavnom, oni su meni ko stvoreni jedno za drugo (sam oni tog još nisu svjesni)...Joj jedva cekam da vidim kaj ce dalje biti....javim vam...pusa svimakiss

- 13:32 - Komentari (8) - Isprintaj - #