Moja prva ljubav, moj prvi pređen most..Moja prva ljubav, moja nevinost....

srijeda, 18.04.2007.

LIJEPOG LI DANA...

kissEto, došo je i taj dan. Sretna sam ko niko (ubiti ona je sretnija od mene) jer se radi o njoj i jednom decku. Pošto mi je frendica, ne da sam sretna, neg sam presretna. Sav trud joj se isplatio. Eto da vam ispricam cijelu pricu... Oboje su trenirali na Mladosti odbojku. Cure su stalno pricale o njemu, al ona nije znala koji je to decko. I kad začudo, upisala se bas u njegovu školu...lol. Uglavnom, bila je to ljubav na prvi pogled iako je ona to zanijekala...I tako su dani prolazili, dok jednom ja nisam saznala da je zaljubljena u njega. I tako je sve počelo...Svaki dan, od tada sjedimo na hodniku jer znamo da ce on tamo proci...Ona je presretna kad ga vidi...Uglavnom, jucer mu je bio rođendan i nije mu htjela čestitatlud...No ipak sam ju nagovorila...I danas ga je vidla u školi, sretna ko niko. I isto tako danas je dobila njegov msn...I isto tako, on je reko jednoj frendici da mu je ova zbog koje sam sretna jako simpa i slatka...I sad je cura izvan sebe....I ja sam...Dečko je zgodan i dobar, ne nalazi se to često...Ljudi moji, jedva cekam da vidim kak ce se razvijat ova situacija...O svemu cu vas izvjestit...Pusakiss

- 16:30 - Komentari (1) - Isprintaj - #