petak, 29.01.2010.

DVADESET I DRUGI DAN

Spremam se u muzej,iskoristiti opet Noć muzeja i dobro će mi doći šetnja po hladnom zraku da razbistrim glavu.
Mislila sam prestati pisati svakodnevni raport jer mi to ipak uzima vrijeme,ali wtf neka za sad bude ovako.
I dalje sam coma raspoloženja,ko da imam valunge i menopauzu,tak bar moja mama veli da ju je pralo kad je bila u toj fazi..vruće hladno uznemireno mirno sporo brzo..jeboga imam osjećaj da ću se rasprsnuti i što je najgore na znam si kak pomoći. Ubija me sjedjenje na mjestu,nemirna sam.Najbolje je kad vježbam.Tad se najbolje osjećam. Odvozila sam 55 min bicikla,ooo draga @Klara pojačavat ću ja to jer me to oslobađa od razmišljanja..divljam po biciklu i zaboravim sva sranja.
Ovo s rižom je sjajno,mogla bih je sutra kupiti i samo si rižu kuhati,imati je u pričuvi jer najbolje mi je kad uopće ne moram razmišljati o jelovniku i jelu. A sutra je mjesečeva DIJETA i ja sutra ne mislim apsolutno ništa jesti osim piti vodu i kavu,a u nedjelju i ponedjeljak biti samo na jabukama.

Rekla sam da neću al danas nisam mogla odolijeti i počastila sam se sa dvije stvari,pa kad su takva velika sniženja....Prekrasna ljubičasta duža jakna s okovratnikom jebeno nobl i goth izgleda (u Tarjinu stilu) za samo 100 kn i prekrasan tamno ljubičasti kaput srednje dužine uži i strukiran,sve veličina M,za 220 kn. Pa to je fuck jeftino bilo i nisam htjela propustit priliku a i obje obleke imaju pripadajući remen koji se steže u struku tak da bu to dobro izgledalo i kad omršavim,jeelll,haha tješim se da nisam lovu bacila u vjetar kao poslije dok omršavim to će biti preveliko i nenosivo..Ovo mi dobro pristaje sad,izduži mi tijelo,optička varka opet..

Primjetila sam da uvijek oko sebe ,kad sam negdje,promatram samo zgodne i vitke ljude,to je uvrnuto??? Kao,one deblje ni ne primjećujem. Iako je danas u dućanu bila jedna baš jako jako debela mlada cura s ogromnim trbuhom,podbratkom,izgriženim noktima,loše ofarbanom crnom kosom,ehhh,nisam mogla a da to ne primjetim.Nisam se zgražala samo sam pomislila da ne želim biti takva i da ne želim završiti takva.

Pun mi je kufer tog jebanja s debljinom,želim biti vitka,ma kako god ovo bolesno uvrnuto i sebično zvučalo!!!!!

Pojela popila: 3 debele kriške raženog kruha,10 tankih šnitica pileće salame,1 žlica ajvara,20 jušnih žlica kaše (heljde),1 jabuka,2 šalice light kave s malo mlijeka i iznimno ujutro 1 mala musli pločica od 30 gr,koja ima oko 100 kcal i inače je ne bih pojela al bila sam gladna i imala laganu glavobolju pa mi je trebala doza energije.
mad

- 22:01 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2010  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2010 (23)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

bez komentara

visina 158 cm


trenutno stanje:


08.01. 74 kg
16.01. 71 kg
23.01. 69,7 kg

30.01. 68,9 kg