srijeda, 27.01.2010.

DVADESETI DAN

I dalje pomalo -previše čudno. Puno energije koju nemam gdje potrošiti. Pa uz čučnjeve,preskakanje stepenica,ples...danas odvozila 25 min na sobnom biciklu. Oznojila se ko pig,a vele ak se ne oznojiš onda ni nema efekta.Pa sudeći po količini moga znoja-bilo je i više nego efektivno.Efektno.
Prošlu noć i danas kroz dan bilo mi posebno lijepo s Boyf. Nekako drukčije neobično,kao da nas gledam iz drugog kuta,druge perspektive..ili sam drukčija ja?

Nema onih bljeskova boli,već dva dana ih nema..iako su stizale poruke the T. Kao,što ja to radim,što mu to radim,što se ne javljam,što na odgovaram..I dalje stanje moje tuposti,dokle..ne znam..nadam se-čim dulje,zauvijek..kad je on u pitanju.

Fuck me nekoje trenutke primila ljutnja zbog još uvijek salastih nadlaktica,fuj fuj i fuj,pa kako sam mogla dozvoliti da se to salo natovi na meni? I um mi je valjda bio utovljen glupostima i maglom. Stvarno je odvratno imati salo,ne pocijenjujem nikog,govorim o sebi,ja to na sebi ne želim gledati. Doduše,vidim da se guza i bokovi mic po mic,al ipak učvršćuju,stvarno se već primjeti. I smanjuju se cm.obujam.širina........

ništ mi se neda novog smišljat s jelovnikom,divim se curama koje zdravo jedu i tak sjajne menije nabroje na blogu,ufff ja sam totalno out po tom pitanju..no,tješim se da ne jedem slatko i sl kalorična sranja.

Pojela i popila: 2 čaše mlijeka,2 light jogurta,3 kriške kruha,10 komadića cikla salate,2 jabuke,2 light kave s malo mlijeka i bez šećera.
rolleyes

- 20:56 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2010  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2010 (23)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

bez komentara

visina 158 cm


trenutno stanje:


08.01. 74 kg
16.01. 71 kg
23.01. 69,7 kg

30.01. 68,9 kg