Le temps passe vite! https://blog.dnevnik.hr/vivace1

srijeda, 24.10.2007.

Mlađe je slađe

Primjetila sam u zadnje vrijeme da puno mojih starijih poznanica, među njima i jedna prijateljica imaju puno mlađe frajere od sebe. Razlika je od deset pa čak do dvadesetpet godina. Čini mi se da je to, nakon starijih muškaraca koji imaju mlade cure kraj sebe, postao neki novi trend. Ili ja to do sada nisam toliko primjećivala. Ne mislim sada na poznate, već na ljude oko mene. Skoro svakodnevno sam sretala starijeg muškarca sa nekom mlađahnom, ali jako rijetko obrnuto. Od nedavno često čujem i vidim ovaj drugi primjer.
Danas razgovaram sa prijateljicom, četrdesetogodišnjakinjom, koja je nekoliko mjeseci u vezi sa dvadesetogodišnjakom. Inače vrlo lijepa žena, njegovana, pametna, vesela zrači posebnom srećom, dugo je takvu nisam vidjela. Kaže da se savršeno slažu u svemu i za sada je sigurna da to nije zbog početne zaljubljenosti, već misli da je našla srodnu dušu. U tom relativno kratkom periodu veze, našli su se u jednoj dosta teškoj situaciji, puno stariji muškarac bi se, kaže, izgubio u problemu, ali njezin dragi ga je više nego odraslo riješio.
U šali sam je pitala ne boji li se da joj se kći, inače njegova vršnjakinja, ne spetlja sa dečkom, odgovorila je da bi se bojala da ima frajera od šezdeset koji bi joj dirao kćer, ovako ne. Pa kad malo bolje razmislim, istina.
Zapazila sam još jednu stvar, a ta je da one o svojim mlađim partnerima ne govore kao o trofejima, već kao o ravnopravnim životnim suputnicima, što je u vezi stariji-mlađa, vrlo čest primjer. Naravno, da ne bi bilo zabune, nije uvijek tako. Možda je to zbog izraženije emotivne strane kod žena koje otvorenije govore o osjećajima.
Iako svaka od njih kaže da razliku uopće ne primjećuju, malo sumnjam u to. Ok, ljubav ne poznaje godine, međutim ja mislim da su godine ponekad bitne. Ne za neki kratkotrajni period, ali na duže itekako jesu. Pri tome mislim na eventualnu zajedničku djecu, poglede na život koji su generacijski ipak različiti, dugoročnost seksualnog života, kao i drugih fizičkih aktivnosti. Ali opet, iznimke potvrđuju pravila.
Nema jedinstvenog ključa za sreću, pa tako niti u ovom slučaju. Ponekad stari ključ otvara novu bravu, a ponekad novi staru bravu.

24.10.2007. u 00:53 • 16 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Kao što ime bloga kaže, vrijeme brzo prolazi, pa da zabilježim svoje misli, događaje, želje...ne bi li ih zaboravila:)

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

Ne propuštam novosti kod:

Kinky Kolumnistica
Choco
Tedica
Lu-lu
Rossanna
Tyche
Kulerica
Danči´s world
S ulica kabula
Razvod braka
Annabelle
Jja
Mala Anja
Pjesak u gaćama
Rudarka
Lipa Mare
Tinčica
Pegy
Athena air
kućanica u Japanu
Regina Elena
Rubia.despues
Travel freak
catcher
suncokretić
Vražja posla

Ja:

mlada 26 godina
niska 164 centimetra
teška 56 kilograma
plavuša (trenutno)
imam zelene okice
imam sineka
imam muža
blizanac
luda za plesom
volim sanjati
obožavam kuhati
mrzim monotoniju
mrzim tračeve
volim ženstvenu odjeću
zimogrozna sam