Le temps passe vite! https://blog.dnevnik.hr/vivace1

subota, 06.10.2007.

Plus i minus

Uhvatila me neka tuga, ljutnja, depra, bijes, ma neznam ni ja što, ali nije dobro. Svakim danom sve više uviđam kako smo Buco i ja dva različita svijeta i to me počinje jako zabrinjavati.
Umorna sam od pokušaja da pređem preko nekih stvari, jednostavno mi se više neda. Samo čekam kada će ovo sve što kuha u meni izletjeti van.
Nikad nisam voljela monotoniju, a upravo se ta prokleta monotonija uvukla u moj život. Ne, nije mi dosadno, obaveza imam stalno. Iako sam još na porodiljnom radim honorarno četiri posla. Dva sata dnevno čuvam jednu curicu, utorkom čistim jednu vilu, svaku drugu večer nakon što Faca zaspi čistim jedan restoran. Subotom ujutro četiri sata dajem instrukcije. Uz to pokušavam diplomirati i polako se uhodavam u posao koji trebam preuzeti u prvom mjesecu, po završetku porodiljnog. Brigu o Faci i domaćinstvu ne trebam ni naglašavati. To radim ne bi li nam financijski bilo lakše. Sve to ne bi mi bilo teško da imam malo veću Bucinu podršku.
Monotonija koju sam spomenula odnosi se na užitke. Njega apsolutno ne zanimaju izlasci, putovanja, druženja. I to je ono što mi totalno teško pada. Izgovori su mu da on ide na posao, umoran je i hoće poslijepodne provest izležavajući se. Ok, jedno, dva, ma i šest poslijepodneva u tjednu, ali daj onda jedno idemo negdje, međutim ne. Ili kaže da ne želi trošiti. Da, puno novaca nam treba za dva sendvića koja ćemo stavit u torbu i otići na Sljeme.
Pokretala sam temu našeg dosadnog bračnog života, odgovor mu je bio da je njemu baš super. E, pa meni nije.
Kako ga nemogu pokrenuti, pokušavam si sama ispuniti slobodno vrijeme, ali ponekad bi više od svega htjela da mi on pravi društvo u ispijanju kave, šetnji, izlasku, kinu, kazalištu. Da se besciljno vozimo gradom po kiši i slušamo jazz... Da se isplešemo na narodnjacima, izdivljamo na nekom rock koncertu...
Ne želim da se sex počinje nakon što navečer legnemo u krevet, želim da nam cijeli dan bude sex!
Pokušala sam razgovorom, radnjama, iznosila činjenice, ali ništa. Kad sam ga pitala kako je prije braka bio drugačiji, rekao mi je da me tada osvajao, a sad me ima pa više nemora. E pa mora, mora me i dalje osvajati jer izgubiti će me. Stalno mi dijeli komplimente i izjavljuje ljubav, a nikako da shvati da mi je treba sitnicama pokazati. Nekada mi je, uz to što mi je užasno sexy, što mislim da je pametan i dobar bio i zanimljiv, ali u zadnje vrijeme više ne.

Uh, ovaj post zvuči kao pismo Magdi Weltrusky:) Trebao mi je ispušni ventil, tipkala sam ovo ultra brzo i grubo:)

Sada sam bolje, sutra je novi dan, a ja ću opet sa mješkom pokušati uljepšati naš brak, odnosno svoj, njemu je ovako dobro. Ma pokazati ću mu da može biti i bolje!

06.10.2007. u 01:11 • 14 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Kao što ime bloga kaže, vrijeme brzo prolazi, pa da zabilježim svoje misli, događaje, želje...ne bi li ih zaboravila:)

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

Ne propuštam novosti kod:

Kinky Kolumnistica
Choco
Tedica
Lu-lu
Rossanna
Tyche
Kulerica
Danči´s world
S ulica kabula
Razvod braka
Annabelle
Jja
Mala Anja
Pjesak u gaćama
Rudarka
Lipa Mare
Tinčica
Pegy
Athena air
kućanica u Japanu
Regina Elena
Rubia.despues
Travel freak
catcher
suncokretić
Vražja posla

Ja:

mlada 26 godina
niska 164 centimetra
teška 56 kilograma
plavuša (trenutno)
imam zelene okice
imam sineka
imam muža
blizanac
luda za plesom
volim sanjati
obožavam kuhati
mrzim monotoniju
mrzim tračeve
volim ženstvenu odjeću
zimogrozna sam