subota, 24.06.2006.

Kilvar D Skor

PIVO OD SUMLJIVOG

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service


Jutros sam se probudijo s kretenskim osjećajom da sam kreten. Nisam mogo nać gaće pa sam obuko patkošulju provukavši noge kroz rukave, dok su mi se jaja gingala na jutarnjem provjetarcu viseći kroz otvor za glavu. «Ne mogu ovako na ulicu» razmišljo sam dok sam išo ulicom. Imo sam čudan osjećaj ko da me svi gledaju, a onda sam skužijo da imam kalić sa filadendronom na glavi koji nosim u svrhu uspravnog hoda u svrhu da postanem maneken i jednog dana se oženim za nogometašicu. Maca Maradona mi ima dobre zambatke, al nekako je više moj tip Janja Kostakurta iz HŽNK Tonpojevnjača Potenkin iz Tonpojevaca. Već na samu pomisao na Janju Kostakurtu procurile su mi sline pa sam ožednijo . Ušo sam u lokal i zatražijo pivo. Kolobar mi nije tijo dat pivo jel sam jutros zabunom obuko australski dres, a oni se smatraju našim neprijateljima. Ošo sam u dućan kod Majmuna s mišlju kako ću kupit dvolitarski levebraun i poderat ga ispred trgovine ko svi pravi frajeri. Kad sam ušo u dućan Majmun je umro od smjeha kadme vidijo. Pokušali smo ga reanimirat, davali mu umjetničko disanje, al nije ni mrdnijo. Uzeo sam Majmunov kajbojski šešir za glavu za uspomenu i udaljavo se iz dućana dok se pogrebnički konbi prebližavo. Prelazijo sam cestu i još jednom sa suzom u oku se okrenijo prema dućanu kod Majmuna, kad li se iza ćoška ne jebeći semafor ni 2 posto pojavijo šleper sneslućenom brzinom. Probudijo sam se na dalekovodu. Osjećo sam se još gore, sav sam se nešta ufitiljijo, usta su mi ošla na stranu , a prilikom izgovaranja riječi izgovaro sam nesuvisle riječi. Onako spljeskan i žedan ušo sam kod Sumljivog u birtiju. Ako mi on ne da pivo, ne znam ko će mi dat. Nije mi dao. Nije me ni prepozno, a ja mu nisam mogo obvjasnit da je to Kilvar kojeg je opićijo bugarski šleper, jer sam izgovaro nesuvisle riječi. Nekako sam uspio izgovorit :» Piii-v-v….ooo!».
-«Aaaaa, ti bi pivo? Aj ti nama nešta otpjevaj paš dobit pivkana. Kojeg god ti izabereš.!»
Kvragu, zašto da ne, pomislijo sam usebi i zapjevo dok su nesuvisle riječi kvarile prekrasnu melodiju:
« RUUUUU-ŽOOO! RUŽI MUCICEEE, SVE SAM SUZE ISPLA-KOOO MOŽI RUCICEEEE….!»
I onda mi je Sumljivi dao pivo i poslje sam bijo na televiziji stalno.

- 10:48 - Komentariši (12) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.