utorak, 13.06.2006.

Pajo Paksu

Iz arhiva BalKanIde
(PASJE POSLIJEPODNE: #1)
(PASJE POSLIJEPODNE: #2)
(PASJE POSLIJEPODNE: #3)
(PASJE POSLIJEPODNE: #4)
(PASJE POSLIJEPODNE: #5)



(+41)samo za izgubljene ione koji se tako osjecaju

napomena: svaka slicnost sa stvarnim ljudima i dogadjajima
je slucajna! Imena nekih aktera su izmjenjena i
nisu slucajna, vec namjerna.



Image Hosted by ImageShack.us
/na slikci: Pakšu drzi jedini primjerak izumiruće zaštićene sovuljage poznate pod latinskim nazivom: robijatus buljavitis ajebotejesibuljavasovuljagatakujosnisamvidijo


PASJE POSLIJEPODNE #6
zavrsni udarac!

gornja terasa "Termi", 15.07.1984. 15:25 sati

Taman sam doso sa picicem na terasu, a tu spazim mog omiljenog konobara
Peru pa bacim par posalica te poskocica:"Ej Pero! Pozdravijo te Pero?"
Konobar Pero zbunjeno odgovori:"A koji Pero?"
-"Koji ti ga stero! AAAAAAaaaaaaa..jesam te hahahahahahaha...."
-"AAAaaahahahaha...a tebe Pajo pozdravijo Djuro!"
-"Jel to Pero onaj Djuro koji ti ga stjuro!!!Ahahahahahaha.."
-"A Pajo, sad si trijezan, jel ti neugodno zbog onog sinoc sto si
radijo?"(vidi PP #1)
-"Je kurac, ope sam pijan pa mi svejedno! A sad Pero zaprave! Pozdravijo te
onaj talijan sto je tu pijo neku vece dok je bijo na sluzbenom putu..
Mislim da se zvao Micijo."
-"A di si ga vidijo Pajo? Ja mislim da se zvao Djovani?"
-"Ma nije to taj talijan, Pero. Ovo je Micijo koji ti ga spicijo!
AAAaahahahahahaha.."
Tu vidim da picic pada na moje super duhovite fore i primjetim da se pati
sa svojim spustenim dupetom(vidi PP #5) kako bi sjela na stolicu, te ko
pravi djentlmen uvatim je za dupe i postavim na stolicu posto je imala
i kratke krive noge koje su joj to usput otezavale.

Taman sam se spremo sjest kad na stolu opazim limenu pepeljaru koja me
podsjeti na dane kad sam bijo bezbrizno dijete i baco frizbi, te je dovatim
i zavitlam prema Bosutu.
Na moje razocaranje pepeljara pane u travu.Bijo sam totalno srhvan sto
ista nije dosegnula Bosut. Naprasno me u razmisljanju prekine glas mog
omiljenog konobara Pere:"Jesi vidijo sto leti? Ahahaha.."
Pero oma poslusno otrci po pepeljaru, nije se jos ni vratijo, a ja sa drugog
stola uzmem novu pepeljaru te je zavitlam prema Bosutu, te ga ope ne
dokucim.
Uto se Pero vraca i stavlja pepeljaru na stol i veselo pita:"Izvolte!"
Ja mu ocima dajem znak da pogleda preko terase, nebili moj omiljeni konobar
Pero otrco i po onu drugu pepeljaru koju sam bacijo. Vidim nije mu drago, al
ipak otrci po nju. Sacekam dok nije bijo blizu, pa roknem i onu koju je
maloprije vratijo.
Moj omiljen konobar Pero sad vec vidno ljut, pokusa stavit pepeljaru na
stol, medjutim ja je otmem iz ruke, pa je zafitiljim, nazalost ope neuspjesno te
prokomentiram losim ruskim:"Neudaca!"
Uto popizdi Bacaj, vise ti necu dovacat."moj omiljeni konobar Pero:"Ajd u kurac, nisam ja tvoj cuko pa da
me dresiras!

Vidim da se zaostrilo i da je Pero totalno popizdijo, te popkupim pepeljare
sa ostalih stolova, jer mi se bas nije islo trcat nakon svake dolje, te sam
mislijo nakon izbacane serije otic pokupit sve i pocnem ih bacat, jednu po jednu.
Usput pripalim cigaru i kazem ocinski Peri:
"Aj donesi ribara za mene, a za picu pivo. I ti nes popi, nije Pajo picka."
Pero skoci ko opaljen:"Donecu ti kurac! Sas vidit!"
Zurno otrci kod sefa sale (nekog Celalije), ijako mi nije bilo jasno zasto
su ga zvali sef sale, jer ovo je ipak bila terasa.
No nije mi se razmisljalo o tako nebitnim stvarima.
Nato picic pocrveni, skoci i vikne:"Ajmo!"
-"Daj mala sjedi, smiri se. Sace cuga. Bice ajmooo kirbaaajjj..!"- i
manem prema Peri nebili ga pozurijo, a Pero se nes uzjebo oko sefa sale
Celalije i pokazuje prstom prema meni. Sad mi vec prekipjelo pa zaurlam:
"Aj Pero donesi cugu, jebemmusunpor, vidis koja vrucina. Sav se znojim, a
jos sam u dugim rukavima, a bome sam i ozednijo. Daj nesto i toj mrvici da
popije(misleci na sefa sale Celaliju), Pajo placa!"

gornja terasa "Termi", 15.07.1984. 16:03 sati

Bas sam palijo sarajevsku drinu, kad vidim da se sef sale Celalija nesto
usignaliziro i daje upute svojim konjobarima. Oma sanker Jerry preskoci
sank u najboljem maniru talijanskih spagetara, pomocni konjobar Matija
namigne prema glavnom konjobaru Krivokuci te ovaj odasilje signal prema
slijedecem konjobaru.
Nisam se stigo ni okrenit, a sef sale Zola Celalija stoji ispred mene sa jos
neki pet dragovoljaca i mojim omiljenim konobarom Perom sa strane.
Ja onako iznenadjeno kazem svom omiljenom konobaru Peri:"Zar i ti sine
Pero!" -nakon cega konobar Pero skoro zaplace, te pocrveni i sagne glavu.

Tu je sef sale Celalija oma vidnijo da sam dirnut te dok se nisam ni
povratijo od soka zapovijedi:
“Ajd gubi se odavde i da te nisam vise vidijo!"
Ijako sam bijo dirnut te uganut zbog izdaje mog omiljenog konobara Pere iz
ocaja progovorim:"Ar ju toking tu mi, mamutijebem!"

I oma se osovim na noge te pocnem zavrtat rukave na teksas kosulji i pitam:
"Ocete svi zajedno il jedan po jedan, a tebi cu mali brkove pocupat!"-pokazem
prstom prema Zoli te mu dotaknem vrhom prstiju brkove i zauzmem gard Mate
Parlov, jer mi je Mate bijo idol ijako je bijo na zalasku karijere.
Mucnu tisinu prekine prvi sanker Jerry:"Jebo te on Zola i ti njega, ja odo!"
Za Jerryijem odu i ostala cetr konjobara, a Zola osto ko posran.
-"Zola!"-kazem ja.
-"Molim Pajo!"-odgovori Zola Celalija.
-"Ajde setnja!"-uzvratim.
-"Pero!"-ope progovorim
-"Reci Pajo!"-uzmuca se moj omiljeni konobar Pero.
-"Pa ocel to pivo zapicku, a za mene ribar, jebemmusunpordamujebem i ti popi nesto“
-"Oce Pajo, pa sto to nisi odma reko!"


moja soba, 16.07.1984. 08:00 sati

Refleksno sam otvorijo oci i isprazno se zabuljijo u strop.
Nisam znao ni kako se zovem?
Pajo! Zoves se Pajo iznenada mi bljesne.
A di sam?
U svojoj sobi!
Dobro ti ide!
Sta si radijo sinoc?

KRAJ?


- 07:00 - Komentariši (15) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.