četvrtak, 08.06.2006.

Pajo Paksu

Iz arhiva BalKanIde
(PASJE POSLIJEPODNE: #1)
(PASJE POSLIJEPODNE: #2)
(PASJE POSLIJEPODNE: #3)
(PASJE POSLIJEPODNE: #4)


(+41)samo za izgubljene i one koji se tako osjecaju

napomena: svaka slicnost sa stvarnim ljudima i dogadjajima
je slucajna!


PASJE POSLIJEPODNE #5

konacni obracun!

Image Hosted by ImageShack.us


gracki park u centru, 15.07.1984. 15:15 sati

cim sam se dobrano osvjezijo u birtiji "Bijela Ladja" te se okrijepijo i
vratijo u normalu zateko sam se u grackom parku parku te tamo spazijo
picu spustene guzice koja je skoro dodirivala stazu zahvaljujuci
njenim kratkim krivim nogama.
Oma sam reko sam sebi: "Pajo sad il nikad!".

(U to mi kroz glavu prostruje rijeci mog gurua i ucitelja koji mi je
govorijo u "Livnjanki" dok smo ispijali tekucinu te zamisljeno
duboko u sebe uvlacili dim od netom dogorjele cigare:
" Pajo omene si sve naucijo. Mos popit vise ribara omene te ostalih
derivata. Pusis tri kutije prije podne, al me zabrinjava
samo jedno...."-
kaze povuce dim pa se duboko zamisli.

Srknem po litre ribara naiskap pa zabrinuto pitam dok sam pokusavo obrisat
zutilo izmedju kaziprsta i izvidjaca koje se nakupilo nakon ovih godina
konzumiranja cigara
(o.a. u moje vrijeme su se cigarete zvale cigare da ne bude zabune):
" A sto to o moj ucitelju?"
-"Znas Pajo...."- povuce dim pa zamisljeno pogleda prema pozutjelom stropu
od duvana pa nastavi- "Brine me to sto si jos nevin!".

"A toooooo!!"- oma mi padne kamen sa srca te pohitam narucit jos jednu rundu
ribara i veselo odgovorim: "Ma ucitelju moj nemoj se brinit! Nisam nevin!".
-" Zbilja? Pa kad si skinijo?"- zacudi se guru i moj ucitelj.
-"Ma kurac skinijo, skinili mi!".-odgovorim sav ponosan.
-"Pajo sasi me iznenadijo i to ruzno! Pa koti skinijo?"- ope se zacudi moj
guru i ucitelj.

- ""Ma milicajci mamujimjebem, kad sam se vraco lane sa stajge ja zapjevo od
Sabana Saulica oko dva ujutro, a ono stane milicajski fico kogroblja te
iskoce dvojca sa sapkama i pendrkom: "Daj osobnu druze!".
Ja oma isucem osobnu, a oni meni: "Pa jel ti znas momak kolko je sati?".
Tu ja oma upadnem sa odgovorom da znam
Na to skoci ovaj nizi ( posto je bijo jedan nizi deblji i jedan visi mrsav ko kostur.):
"Znas ti kurac! Dva ujutro je momak! Znas ti...".
E tu ope ja skocim i kazem: "Ne znam!".
Cim sam to reko onaj visi me pendrkom po glavi: "Ne prekidaj druga dok obrazlaze!".

Na to ja usutim, a onaj nizi nastavi: " Znas ti dok ti ides ovako i... galamis...ti...
radnicka klasa spava i ujutro u peitrideset ide radit da bi tebi, druze bilo bolje,
a i svima nama...i da bi Ti druze imo sta jest, a ti besramno galamis te
budis nasu radnicku klasu."
Ja se pokunjijo i mislijo kako cu dobro proc kad uto skoci onaj suvi milicajac:
"Daj licnu da ti uzmemo podatke i budi sretan sto te necemo vodit u gumenu sobu,
tamo di smo picili Govnara Smrta i uputi se kuci tiho i dostojanstveno i dodji
ujutro u SUP na informativni razgovor. Jel jasno!".

-"I tako ti ja moj ucitelju zapisan, priveden i kao sto vidis nisam nevin, a
vidi ruku ja si penkalom istetoviro taj datum!"- te ponosno zasucem rukav
i pokazem ispod nadlaktice di sam se izbo penkalom."

-"Ma nisam na to mislijo Pajo!!"- ucitelj povuce dubok dim pa se ponovo zamisli.
Sad mi vec polako sve pocelo ic nakurac pa iskolacim oci i zaurlam:
"Os..os..da opljackam budicu, ha?"- pa ponovo trgnem ribara i pripalim novi cigaru o cigaru.

-"Ma nije to, Pajo!! Zabrinut sam sto jos nisi jebo! Jesi jebo?"-ucitelj te
guru blago podigne glas.
-"Jesam, skoro!"
-"Nema skoro! Jesi jebo il nisi jebo!"
-" Ej, vidi kolki mi je izvidjac."-pokazem srednji prst te lukavo pokusam nogometnim rijecnikom
receno prebacit loptu na drugu temu: "Ajmo igrat koce vise popit te razbit boca oglavu?".
-"Znaci nisi jebo!".
-"Eto kad si navalijo, nisam, a ja znam da jesam i tocka!"-sad sam se vec
pomalo osjetijo uvrjedjen.
-"Dobro! Reci Pajo kolki ti je?"- ope pita moj guru i ucitelj.
-"Sta?"- srcem ribara i radoznalo cekam odgovor.
-"Pa kurac! Zanima me kolki ti je kurac?"- sad vec popizdi ucitelj.
-"Tak.tak!"- smireno odgovorim te pripalim i duboko uvucem dim.
-"Sta tik-tak? Pa nepitam te za sat, vec kolki ti je?"
-"Po ljeti veci po zimi manji."- sad me vec poco nervirat sa pitanjima.
-"Pa daj reci kolki ti je kad ga nadrkas?"- sad vidno zaurla ucitelj tako da
nas cijela birtija mogla cut.
-"Srednji."-odgovorim ladno.
-"Cuj Pajo, neeeema srednjeg! Il ti je velik il ti je mali! Slusaj, imam
dvije pice, jedna ima dignuto dupe sto znaci da ima malu picu,
a ova druga ima spusteno dupe sto ope znaci da ima velku picu.
Meni je Pajo svejedno, ja mogu karat obje, al moram znat kolki ti je, jer bi
ti ova mogla bit preuska, a u ovoj drugoj bi plivo! Kuzis?"- iscrpi se ucitelj.

-"Dobro jacu karat ovu sa spustenim dupetom, a ti ovu sa dignutim dupetom te
malom picom."- zadovoljno konstatiram i rijesim problem.

-"Vidim Pajo da nisi skuzijo. Jel ti veci od petnajs centimetara?"- ope mi
dopizdi ucitelj sa pitanjima.
-"Je, kase popnem na prste i navucem kozicu predje petnajs za skoro pe milimetara!"
-"Znaci imas mali! Dobro tis karat onu sa malom picom i dignutom guzicom, a
ja cu karat onu sa spustenim dupetom."- napokon zavrsi ucitelj vidno umoran.

-"Nije mali, srednji, jebemmusunpor i ja cu karat onu sa spustenim dupetom,
a tis karat onu sa dignutim dupetom."- iscudim se mom guruu i ucitelju koji je tolko
povalijo, popijo i polupo boca u glavu, a bijo je i pun tetovaza koje je u zatvoru
nacinijo, a ipak tako malo zna, a ja koji to sve znam teorijski znam puno
vise od njega te konstatiram da nisam djabe iso petnajs godina u skolu te
zavrsijo srednju, a njega kofol skolovala ulica.

E da da nepricam ja puknijo onu sa spustenim dupetom mada nisam nista
osjeco, a to je sigurno zbog tog sto je mala previse koristena pa
joj se pica razvukla ko zvakaca.
I tako je mene moj ucitelj naucijo razlikovat zene.)

Tu se vratimu stvarnost i ponovo se zapiljim u najspustenije dupe koje je
moje oko vidilo te otrcim oko nje dvatri kruga kako bi joj privuko paznju
pa pocnem plesat ko Majkel Djekson dok je bijo crn ko cigan.
Cim sam vidijo zadovoljni osmijeh na njenom licu picnem se palcom po nosu
i sa neodoljivim smjeskom pitam:"Zasto je dama sama?".

Nato ona zavodnicki, sa cvrsto stisnutim usnama preko zubi kaze:"Hihihihih..!".
Sto ja shvatim kao znak odobravanja pa kazem:" Jesi za jedno picence? Vidim
da jesi idemo na "Terme" tamo me obozavaju!"-kazem najfrajerskije sto mogu te je
zagrlim i krenemo prema "Termama".


kod hotela "Slavonija", 15.07.1984. 15:20 sati

Malo mi bilo sumljivo sto se na moje fore koje me naucijo ucitelj smije
stisnutih usana preko zubi te je stipnem za dupence nebili vidijo
biserno bijele zube koje je ljubomorno skrivala od ultraljubicaste sunceve svjetlosti.
Cim je jauknula zapazijo sam da u gornjoj vilici ima cetr zuba i to lose rasporedjena.
Ko jebe zube, konstatiram pica je ko grom te se nadjemo gore na terasi "Termi".



PASJE POSLIJEPODNE #6
zavrsni udarac!

gornja terasa "Termi", 15.07.1984. 15:25 sati

(kraj u slijedecem nastavku)

- 07:00 - Komentariši (9) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.