utorak, 06.06.2006.

Kilvar D Skor

Jorgovan

SUMLJIV BLOG

/KLIK NA SLIK/

Mi smo štedljiv narod. Eo, na primjer ja!
Danas sam se dotjero nebil mi se koja svidla. Sterojidi koje sam si sinjekcijom dao u guzicu još jutros , vidno su se držali tako da sam izgledo dominantno. Digo sam u benču još 300-četrsto puta po 40-50 kila, kako kad, ne bil još malo popravijo definiciju pošto smo mi bilderi picajzle. Nakido sam grana od jorgovana i okitijo benveja te se odvezo s benvejom do Sumljivog na jednu rakijicu.Glava mi je virila kroz šiber kolko sam bijo napunpan.
-“Štaće ti taj jorgovan po autou?”, upito me Sumljivi dok je ćirijo preko šanka kroz zapljuvan izlog u pravcu mog benveja.
-“ Komadi vole jorgovan i miris jorgovana, a tu je i da odagna miris pošto se nisam opro” , podignem ja ruku i busen pod pazuhom uperim u pravcu Sumljivog koji se odma srušijo na tle. Išuljo sam se polako na ulicu ne bil prošo jeftinije pošto mu nisam platijo za Rakijicu. U to sam primjetijo naplačivača parkinga kako ide redom i naplačiva parking. Došo je do mog benveja. Protrnijo sam jer sam se sjetijo da nisam platijo parking, al onga je samo u luku zaobišo uz sovku da tu taj grm nije bijo maloprije. Tako sam osim oni pet kuna što nisam platijo Sumljivom za rakijicu uštedijo i dodatne 3 kune od parkinga. Kako ljudi nisu zadovoljni s malo. Sjeo sam odma u benveja i odlučijo zaradit još koju kunu. Vozijo sam se najprije bez pojas. Nije me murija nigdi sustavila pa sam tako uštedijo još 500 kuna kolka bi bila kazna da sam se sustavijo . Onda sam projurijo kroz crveno, pretico kolonu preko dvostruke pune linije, vozijo jednosmjernom u jednosmjernom pravcu, a o prekoračenju brzine da i ne govorim. Uštedijo sam tako lijepi 7 868 kuna. Nije mi više bilo do traženja treba. Ošo sam proslavit kod Sumljivog. Popijo sam litru rakije, a i platijo sam mu i onu od prije, pošto sam dobro zaradijo. U vidno alkokoliziranom stanju sam odjurijo kući i uštedijo još novaca te ubijo babu na pješačkom. Normalno, nisu me uvatili. To što me nisu uvatili pripisujem jorgovanu u obliku kamuflaže. Zato, gospodo policajci, imajte razumjevanja prama vozačima kad jure, pretiču, prolaze kroz crveno, gaze babe i rade druge kažnjive radnje. Štede ljudi.

- 07:00 - Komentariši (17) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.