petak, 02.06.2006.

Pajo Paksu

Iz arhiva BalKanIde
(PASJE POSLIJEPODNE: #1)
(PASJE POSLIJEPODNE: #2)
(PASJE POSLIJEPODNE: #3)


(+41)samo za izgubljene i one koji se tako osjecaju

napomena: svaka slicnost sa stvarnim ljudima i dogadjajima
je slucajna!


PASJE POSLIJEPODNE #4

Image Hosted by ImageShack.us


pokleko sam! alkohol je prava stvar



Bijela Ladja, 15.07.1984. 14.40 sati

birtija je vidno mirisala po ustajalom duvanu.
Produzijo sam prema sanku dok su moji koraci tupo odzvanjali u
praznoj birtiji. Cim sam doso do sanka bacijo sam marlboro i
nalaktijo se za sank. Ispred mene je stajo suvonjav tip, masne zalizane
kose, orlovskog nosa sa vidno izbacena dva prednja zuba zuto smedje
boje koje je karijes odavno napo i sada se sprema zavrsit poso.
-"Stas popit?"- pita vidno zapiljen u moj malboro koji je stajo na sanku.
I dok pokusavam rec fruktalov gusti, a tu rijec nisam izgovorijo otkad
sam poceo izlazit po birtijama. Dok sam bijo obliven grascima hladnog znoja
tip prosikta:" Jel moze jedna da operem zube?"
Zbunjen i uplasen (jer poslije pijanke uvijek sam taki) odgovorim:
"Nisam ponijo kaladont!"
Konobar se nasmijesi sirokim osmijehom i tad zapazim da mu su mu u ustima
preostala jedino ta dva zuba koja su mu strsala pa kaze: " Ma nisam mislijo
na to, jebogati! Mislijo sam jel mogu zapalit malboro?"

-"Da! Samo izvoli! Nemoj se stidit."- odgovorim duhovito prikrivajuci kolko
sam nervozan.
Pocne cupat malboro sa svojim crnim zapustenim noktima te ga izvuce i
pripali.
Nakon sto je povuko dim zapita: "Jel to petica?"
-"Molim ?"-odgovorim zbunjeno.
-"Ma jel to malboro petica, jebemteuvugla gluva!"-te se isceri i pogodi me
njegov zadah
iz usta jer mi se previse priblizijo.
-"Nije. Jel nevidis da je meko pakovanje, jebemmusunpor! Sarajevski!"
-"A di si ga kupijo?"- ponovo pita te uvlaceci dim sve dublje u pluca koda
mu je zadnja.
-"U budici."
-"A-ha!"-zakljuci pa pita: "Stas popit?"
Pokusavam izgovorit tu recenicu:"Daj mi gusti!", al grlo koda se zapeklo te
iznenada i
neocekivano iz mene izleti:"Votku, a stas ti?"
-"A znaci votkica. ja cu...ja cu..sto cu ja?"-ko fol se pita."Ada! Jacu
stokrumkolu."
-"Dva deca votka!"-odgovorim.
-"AAAAaaaaa....nula dva."-pravi se blesav.
-"Dva deca votka."-kazem nestrpljivo.
Oma cim je natocijo iskapim to na eks, al vidim da se nisam jos promjenijo.
Jos sam
uvijek onaj stari prestraseni Pajo pa kazem:"Daj jos jednu!"
-"Jebote al imas cug svaka ti cast, os i tu popit na eks?"-sad mi je vec
poco ic pomalo
nakurac sa zapitkivanjima, al ipak kimnem glavom.
Ope je istresem na eks i osjetim kako mi ponovo krv pocinje tec u zilama te
zapalim
malboro. Primjetim kako zubati toci stokrumkolu pa kazem dok sam neurozno
grizo
cigaru ko Klint Istvud u spageti vesternima:" Kom to tocis zubonja?"
-"Pa sebi!"
-"Aj vrati to jel si cuvo da sam ti mozda narucijo?"- stisnem oci kako bi
izgledo strasnije.
-"Pa nisi...al ja sam mislijo.."-uzjebe se zubonja sa orlovskim nosom.
-"Pa kad nisam reko znaci nisam ti narucijo.....i nisi ti tu da mislis!"-
nervozno stiskam cigaru
i tip mi se vec poceo vidno gadit.

Najednom nicim izazvanim zubonja pocne ope prckat po mom malboru nebili ga
izvadijo iz
kutije. Sad vec vidno ljut kazem:"ALOOooo...! Gazdaaa...koji ti je kurac?
Sto to radis?"
-" Pa da operem zube!"-odgovori zbunjeno.
-"Evo ti kurac pa operi zube!!! "-zgrabim malboro te bacim za sank
dvajsmilijuna dinara pa
kazem:"Bez kusura!"
Okrenem se i izadjem van spreman za akciju.

gracki park u centru, 15.07.1984. 15:15 sati

(nastavlja se)

- 07:00 - Komentariši (11) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.