četvrtak, 23.12.2004.

R.

To je pitanje koje tišti mnoge momke pa tako i mene. Odlučio sam za uzvrat
da dam jedan savjet iz Robijine "uradi sam" kako ga produžiti:

Nategnite penis prema koljenu koliko ide. Ocrtajte granicu markerom. U
Ribarnici kupite ili upecajte sami jednu štuku porcijašicu. Zavežite štuku
za nogu tako da joj usta budu malo ispod graničnika, a rep prema stopalu,
nategnite penis svom snagom i stavite ga u štukina usta. Snažno opaučite
štuku po glavi da zatvori usta i uklješti glavić. Nakon 10 dana pomaknite
štuku cenat do dva prema dole i opet dobro stegnite oko noge. Štuku treba
nositi oko 2 mjeseca da bi dobili produženje od cirka 4-8 cm. Evo to je samo
jedan u nizu mnogih načina na koji možete da produžite penis.
Za ovo nam je bilo potrebno:
-jedna štuka od 70dkg = 50kn
-jedan vodootporan marker = 10kn
-jedan par pertli za patike = 6kn
Ukupno: 66kn

Mene osobno zanima kako da ga skratim, a da nije bolno? Mislim da mi ostane
i glavić, a da smršavim na dužinu barem 10 cm. Fala svima!

- 22:05 - Komentariši (1) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.