srijeda, 08.12.2004.

G.S.

Prije sat veremena kupijo litru piva u boci iz boce od 1 litre, tzv.teretno,
te ga prije 50 minuta popijo.
Namučijo sam se dok sam ga otvorijo, taj šeraf na boci za otvaranje flaše.
Stegnilo ga ko mutavo.
To me nagnalo na grozničavo razmišljanje te izradu studije i malog
mini-đirlo elaborata.
Posegnuo sam za kajdankom,leksikomon miroslav krleža, prčvario po internetu,
prizivao u sjećanje svoju zavidnu široku naobrazbu i slonovsko, tzv.
fotografsko pamćenje( zove se
tako po jednom lokalnom fotografu, nećemo ga imenovat , koji je u svatovima
od 600 ljudi znao
točno koliko kome treba izradit hotografija s plesa s mladom, a svi su
plesali).
Nakom dva dana istraživačke groznice došo sam do sljedećih, mahom
famtastični zaključaka:
Pijanci su slabe, mišićko-atrofirane i kržljave osobe.
Naime, boce se zatvaraju sčepom da ne bi pijanac ušo u samoposlugu, odčepijo
bocu i otpijo gutljaj
mentola ili kruškovca, ili piva iz gajbe.
Čepovi sumetalni su jer pijancii nemaju zube pa ji ne mogu otvorit, a
unošenje otvarača
detektira sam detektor na samom ulazu.
Plastifikacijom društva došlo je do pojave plastični flaša za pivo s većim
volumenom i većim izazovom za osobu s teškoćama s alkokolom.
Proizvođač, trgovac i ministrant financija su došli na ideju da
flašu za koju ne treba otvarač, jednostavno jako stegnu, kako slabašni
čika pijanac ne bi mogo odvrćat boce i badave pit po diskontima.
Jedva odvrnivši bocu dokazao sam sebi, svijetu i ženi
da nisam pijanac te da sam u zavidnoj kondiciji, iako svaki dan idem u
teretanu,
al nekako je obiđem i završim u birtiji.
fala,
uprava

- 09:42 - Komentariši (0) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.