srijeda, 01.12.2004.

P.P.

bas je gazda masni prico kako bi kad bi umro
njemu na saranu doslo 50 maca(mgazda masni pice
zove mace), pa je reko: to Pajo kad bi spojijo, znas
koji bi to bunar bijo, eeejjjj!
onda sam mu ja reko: napi se ti uzegle vode iz tog bunara.

onda je gazda masni popizdijo: sta ti znas sta je maca, odi mi u
kurac, konju!-pa sve gleda svoju novopecenu konobaricu nebili
je fasciniro.
onda sam ja reko da znam i reko da konobarica ima tijelo i dignuto
dupe koda ima 19 godina...
onda je konobarica rekla: fala, fala e jesi dzentlemen, malo je taki.
onda sam joj ja reko da ima tijelo bolje za vidit po danu, a facu
bolje neka drzi teske mracine.
onda se konobarica zbunila pa rekla: ne kontam?

onda sam joj ja reko: nisam nista reko, vec sam bijo sretan sto nije
skuzila.
onda je masni isprico pricu kako su nekom koji je bijo lajav ko
ja, na svinjokolji uvalili picku od krmace da je pojede.
kaze gazda masni da je tip stalno nesto srao, i ondak se oni dosjetili
kad su klali krmacu pa isjekli krmaci picku, pa je ispekli na rostilju
i dali ovom da je jede. ovaj zvace, zvace po sata pa ne moze progutat.
na kraju ispljunijo i reko da nije jeo zilaviji raznjic.

- 09:37 - Komentariši (0) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.