V i n k o m a r

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
 
Pisa sam šta me volja kad me bilo volja.

 

pollitika

 15.10.2006., nedjelja

Engleska

Kažu puno je 250 kuna za utakmicu, i je i nije, ne gledan ih svaki dan.
Gledan jednu dvi godišnje, tako sam otiša na Brazil, kaže prijatelj ajde da si za Debrecena 80 možeš dat i za Brazil 200 kuna i nije mi žaj, ona atmosfera i oni gol šta ga je izmislija Olić a zabija Kranjčar, kad bi čovik mislija šta je skupo ne bi nikad na kavu sija, svi bi pili doma za 50 lipa umisto za 5 kuna, a svi pijemo u kafiće.
Protiv Engleske, to je ulaznica za povijest samo se nadan da neće bit ka zadnja koju sam gleda, Hajduk Dinamo žali Bože novaca vrimena i živaca.
Još računan možda će bit neki povijesni detalj, nešto šta će se prepričavat, zato idemo na utakmice, zato sad zauziman misto na jugoistoku, kaže Ušo ovo je tradicionalno naša tribina, i vidin skandira se Pletikosi, plješće se Niki Kranjčaru, među svoje smo.
Image and video hosting by TinyPicIspod nas lipo vidimo gol Eduardo nekako u padu i taj balun dugo ide i nekako dugo usporeno pada i pada na pravo misto, vratar ga ne more uvatit, slični kumpir ka Mikijev Talijancima ali pravi povijesni trenutak pada malo posli, njihov vratar da će ispucat, balun mu prolazi kroz nogu ka u crtanin filmovima, kad je pa taj gol samo sam malo pogleda suca i nije to bilo kao kad nam je zabija Cassano na Poljudu pa sam mislija nije moguće, bio je neki prekid, neka greška.
Nije mi bilo čudno jer mi svima tako ubacimo u seriji od po dva, i Francuzima u Portugalu smo, i Talijancima u Japanu i sad Englezima i neka se javi ko je dobija zadnje utakmice protiv Francuza jer jesmo ih dobili 2-1, Trezege je igra rukon za 2-2 i ja to računan pobjedu, dobili smo zadnje ozbiljne i protiv Italije 2-1, Nizozemske 2-1, Njemačke 3-0 i Engleske 2-0 i to sve u 90 minuta, ništa produžeci, ništa penali.
Bilo mi je žaj kad je sudac odsvira kraj jer dobri smo odlični smo iako da mi je neko prije reka ostat će 2-0 za nekoga a neće ni jedan Hrvat dat gol ne bi mi bilo drago, a moran reć i bravo Slavene, igramo ka zmajevi, a bez četri najbolja iz prošlih kvalifikacija, Srne, Prše, Babića i Butine.
Image and video hosting by TinyPicU gradu sidimo mi od doli, komentiramo da na rubovima zapada i istoka bilo je još mista i da nije bilo nas okolo, ne bi Zagrebčana bilo ni 15.000, šta će in novi stadion kad na Englesku ne mogu ovi ispunit pola, a o novcima da ne govorimo, svaki ko je doša od izvan Zagreba koliko je još potrošija na put i na pizdarije, a u metropoli još su duplo bogatiji nego svi mi drugi.
Ali nećemo sad u te detalje i konfrontacije, kad se ovako dobije velikoga protivnika u sportu porastu ti krila i misliš mi smo spremni na pothvate, jebate, mogli bi bit država prava, uredna a ne kurac od ovce koji jesmo, čitaš novine, vijesti, koliko se kralo i krade, interesantno, nismo znali, stalno lagano otkrivamo, kolika smo govna.

- 01:40 - Komentari (3) - Isprintaj - #