V i n k o m a r

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
 
Pisa sam šta me volja kad me bilo volja.

 

pollitika

 05.10.2006., četvrtak

Rođendan od Gorbačova

Moran bit na konferenciji od Gorbačova jer smo radili nešto u toj kongresnoj dvorani i triba pazit na kvalitetu zraka koji će udisat visoki gosti, ali idealan je dan, ni vruće ni ladno, najlipši dan u godini, samo ne smin ništa dirat, uključivat i sve će bit u redu.
Pitan Glavnoga izvođača jeste li ostavili ventilaciju da malo otiđe ovi smrad novih tapeta, kaže on nemoj, ubaciće nam prašinu iz ventilacijskih kanala, inače imali su samo misec dana za to ispuhat, a sad šta je tu je nije mi ni akreditaciju nabavija i sad svi okolo imaju one iskaznice oko vrata, jedino ja i posli Mesić nemamo.
Lagano se smijen, vidin organizacija je od kurca, u predvorju na velikome panou piše Saturday 29th, neka ženska korektoron briše 29 jer danas je subota, tridesetth.
Još nisu gosti počeli dolazit, dvorana je prazna ja nešto probajen, tu je još električar i ovi za mikrofone i jedan iz osiguranja Predsjednika. Na velikome ekranu probaju neki dio američke emisije di Buš stariji govori o Gorbačovu, to će posli pustit kao tobože video poruku konferenciji.
O-ho, ulaze neke cure i na svaku stolicu stavljaju pizzu u onoj kartonskoj kutiji, bravo, baš mi je ura od marende, dobro ste se sitili, čekaj, nije, zajeba sam se to su u stvari knjige u kartonskon omotu, vidi se samo hrbat, od svih knjiga na svitu dilit će ovu koju mi ima mater doma, umjetničko blago Hrvatske.
Počinje konferencija, mi u onoj sobici odakle se pale mikrofoni i puštaju cd-ovi, ja gledan na monitorima, dobro je, niko ne skida kravate i košulje, ugodno in je, ovi naš tehničar gadi Mađare kako nemaju nikakvi program, gledamo na ekran Mađara kako govori sad ćemo čut poruku Buša starijega, tehničar stoji par sekundi i onda svati da mora ubacit cd, dok on to nađe Mađar se opet vraća na govornicu s onin glupin izrazon lica iz tehnike nam javljaju da sad će i evo konačno ide Buš.
Čim je Gorbačov počeja govorit, upada naglo jedna ženska ravno oće proć u dvoranu malena tanmoputa užurbana, gura nas kaže ja moram na binu, ovi iz osiguranja sta isprid nje, ne može, jebate gotovi smo evo teroristkinja samoubojica svi ćemo eksplodirat, upada za njom Mađar kaže pustite je ona će prevodit Gorbačova na engleski, dobro je, ništa od bombe za danas.
Odužilo se sve to i gladan sam, evo i pauza, ovi nude samo slane grickalice, čips, jebenti ovakvi protokol, jedan glavniji iz osiguranja kaže mi ozbiljno vi bez akreditacije nemojte se šetat okolo bez velike nužde, na mobitel mi šef šalje poruku možda u ponediljak u Splitu opet ovo, Predsjednik možda otvara objekt šta smo isto mi radili, jebate ako me za dva dana opet vidi ovi iz osiguranja ustrijelit će me bez suvišnih zašto.
Ipak ništa od toga drugoga susreta, valjda je Predsjednik otvarao neke druge lokacije, ili nas nisu zvali, ljudi se uvik nešto bune na svoj posal, ja se ne žalin, ali ipak bi volija u životu bit pivač Bambi molestersa ili Predsjednik Republike.

- 19:50 - Komentari (5) - Isprintaj - #