Image Hosted by ImageShack.us

24.09.2007., ponedjeljak

Gitina isprika

Dragi naši,

Kako će sad Vinci neko vrijeme izbivati s opisima svojih izleta, kako planinarskih, tako i ovih ostalih, red je da vam objasnim razlog tomu – dakle, sebe i moje dvoje braće. Moje je ime Gita i danas sam napunila 6 dana života. Rodila sam se prošlog tjedna, u noći s utorka na srijedu, pod jednim oleandrom. Mama nam je objasnila da je oleandar biljka što donosi smrt i da ga sve životinje izbjegavanju, ali je nama eto donio život i neophodan zaklon.


Moja malenkost

Tu srijedu nikad neću zaboraviti. Naš prvi dan s mamom. Njen miris ljubavi nas je umirivao. Lagano bi nas mazila po leđima, dok bi mi kao u transu sisali njeno mlijeko. Ponekad bi tek na trenutak izašla iz skloništa koje joj je Vinci sklepao. Tek toliko da je nahrani ili da obavi nuždu što dalje od nas. Kako bi i nas zaštitila od mogućih predatora. A onda je pala noć i Vinci nam je zaželio lijepe snove i pozdravio nas do jutra. I ja sam ubrzo zaspala, snivajući o velikim zelenim livadama i beskrajnim igricama s mojom braćom, dok bi u blizini nad nama bdijela naša mama.
Ali jutro je stiglo i previše brzo, a nje više nije bilo. Vrijeme je prolazilo, a mi se uvjeravali da je sigurno otišla po hranu. Njen miris je još uvijek bio tu, ali je svaki novim udisajem polagano kopnio. Toplina je napuštala naše sklonište, a zebnja se brzo uvlačila u naša srca. Ne znam koliko je tako vremena prošlo u iščekivanju, ali meni je izgledalo kao vječnost. U nekom trenutku su bar privremeno strepnju razbili Vinci i Zizi koje smo osjetili pored našeg skloništa. I u njihovom užurbanom koraku smo osjetili strepnju. Iako ne razumijemo njihove glasove, bilo nam je jasno da su i oni zabrinuti za našu mamu. Nije prošlo dugo, a Vinci je odnekud donio neku kutiju u koju su nas spremili. To jutro smo proveli na njegovom radnom mjestu. Mama nam je još uvijek nedostajala, a glad nas je toliko iscrpila da to nismo imali snage ni pokazati. Zagrlila sam svoju braću, osjetila da drhte od hladnoće. Drhtala bih i ja, ali sam ih željela ohrabriti. Osjećala sam da bi to i mama željela. Njih dvojica su srećom ubrzo utonula u san. I meni se spavalo, ali je strah od novog gubitka bio jači čak i od sna.



A onda, negdje oko podne, osjetila sam da se kutija podiže. Braća su se razbudila, a ja sam ih nastavila smirivati, dok nas je Zizi držala na koljenima i nježno nas mazila. Baš kao što je to jučer i mama radila. Kako mi nedostaje moja mama. Naše drmuckanje nije dugo potrajalo. Opet smo podignuti zajedno s kutijom i odneseni u ono što će, kako će nam to kasnije Vinci i Zizi objasniti, biti našim novim domom. Prvo što sam osjetila je miris mačke. Iako naizgled sličan, nije bio ni izbliza onako brižan kao mamin. Napela sam uši iz petnih žila, ne bi li negdje začula i njen glas. Ali još je uvijek nije bilo. A onda sam pored sebe osjetila strašan urlik. Krv mi se sledila u žilama. Zizi me privukla što bliže sebi, a onda sam u njenom glasu shvatila da je ljuta na tu mačku što me toliko prestrašila. Srećom sam uspjela zadržati sve unutar mjehura, jer ne bi bilo lijepo da joj se odužim mokrom vestom. Otad nas njih dvoje drže što dalje od te mačke. A u međuvremenu je Vinci donio nadomjestak za mamino mlijeko. Iako nije ni približno tako ukusno kao mamino, glad je ipak bila jača, te smo pohrlili na dudicu.



Nakon slasnog objeda i ja sam mogla lakše zaspati. Iako su mi misli još uvijek bile s mamom. Poželjela sam da se vrati, dok se probudim. Da je ovo bio samo ružan san. Otad prolaze dani i noći, Vinci i Zizi nam redovito pripremaju svježi nadomjestak za mamino mlijeko i hrane nas svaka četiri sata. Nježno nas maze po trbuščićima baš kao što je to i mama radila. Samo što je to mama činila svojim toplim jezikom, a oni vlažnim maramicama. Ne mogu vam objasniti koliko su sretni kad vide da smo se popiškili u maramicu, a posebice kad se uspijemo i pokakati. Jednako tako su sretni i kad nas svaku noć stave na vagicu i vide da smo se udebljali. U našu kutiju su stavili i nešto što nas grije cijelo vrijeme, tako da se osjećamo toplo i sigurno. A dok me Vinci mazi, priča mi o mami. I to mi je najljepši dio dana. Priča mi o tome kako je lijepa i slatka, kako ga je zadnja dva mjeseca svako jutro dočekivala na poslu i kako ga je svaku večer ispraćala. Priča mi i o tome kako otad svako jutro ide na posao u nadi da će i nju zateći, ali nje još uvijek nema.
Evo stiže vrijeme za naš sljedeći obrok, pa se na neko vrijeme moram oprostiti od vas. Isto tako i vi oprostite Vinciju što će imati manje vremena za vas, jer nama treba puno njegovog vremena. A još više njegove ljubavi. Nadam se da će se do sljedećeg javljanja vratiti naša mama, pa ćemo onda i mi njega moći vratiti vama.

- 14:46 - Komentari (30) - Isprintaj - #

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ASMA
Bloga mi moga
Borut
Kačić
Kosamja
Mali brat Karlo
Mrvica
Pedeset +
Sick of it all
Podgorani u Dubaiu


Dosad ispenjani vrhovi HPO-a

1. područje
SLAVONIJA
1. Papuk - vrh Lapjak (667 m)
2. Papuk - vrh Češljakovački vis (825 m)

2. područje
MOSLAVAČKA GORA I BILOGORA
1. Moslavačka gora - vrh Vis (444 m)

3. područje
HRVATSKO ZAGORJE I MEĐIMURJE
1. Ivanščica - vrh Ivanščica (1060 m)
2. Ivanščica - Oštrcgrad (746 m)
3. Kalnik - vrh Vranilac (642 m)

4. područje
MEDVEDNICA
1. Sljeme - vrh (1033 m)
2. Medvedgrad (579 m)
3. Kameni svati (489 m)

5. područje
SAMOBORSKO GORJE
1. Plešivica - vrh (779 m)
2. Oštrc - vrh (752 m)
3. Japetić - vrh (879 m)
4. Veliki Lovnik - vrh (737 m)
5. Okić - vrh (499 m)

6. područje
ŽUMBERAČKA GORA
1. Pliješ - vrh (977 m)
2. Ječmište - vrh (976 m)
3. Zečak - vrh (795 m)

7. područje
KARLOVAČKO POKUPLJE, BANOVINA I KORDUN
1. Vinica - vrh (321 m)
2. Martinščak - vrh (346 m)


8. područje
GORSKI KOTAR - južni dio
1. Ogulin (323 m) - Zavičajni muzej - alpinistička zbirka
2. Klek - vrh (1181 m)
3. Viševica - vrh (1428 m)
4. Zagradski vrh - vrh (1187 m)
5. Javorova kosa - vrh (1015 m)
6. Bjelolasica - vrh Kula (1534 m)


9. područje
GORSKI KOTAR - sjeverni dio
1. Skradski vrh (1043 m)
2. Špičasti vrh (702 m)
3. Snježnik - vrh (1505 m)
4. Kamenjak - vrh (837 m)

10. područje
ISTRA
1. Ćićarija - vrh Veliki Planik (1272 m)
2. Učka - vrh Vojak (1396 m)
3. Učka - vrh Knezgrad (612 m)
4. Ćićarija - vrh Orljak (1116 m)
5. Ćićarija - Županj vrh (1138 m)

11. područje
SJEVERNI VELEBIT
1. Veliki Zavižan - vrh (1676 m)
2. Balinovac - vrh (1602 m)
3. Zavižanski Pivčevac - vrh (1676 m)
4. Mali Rajinac - vrh (1699 m)
5. Gromovača - vrh (1676 m)
6. Veliki Kozjak - vrh (1629 m)
7. Krajačev kuk - vrh (1659 m)
8. Vratarski kuk - vrh (1676 m)
9. Golubić - vrh (1650 m)

12. područje
SREDNJI VELEBIT
1. Kiza - vrh (1274 m)
2. Ljubičko brdo - vrh (1320 m)
3. Metla - vrh (1288 m)
4. Bačića kuk - vrh (1304 m)
5. Budakovo brdo - vrh (1317 m)
6. Velinac - vrh (965 m)
7. Zečjak - vrh (1622 m)
8. Šatorina - vrh (1624 m)

13. područje
JUŽNI VELEBIT
1. Visočica - vrh (1615 m)
2. Veliki Sadikovac - vrh (1286 m)
3. Bojin kuk - vrh (1110 m)
4. Crnopac - vrh (1402 m)
5. Anića kuk - vrh (712 m)
6. Debeli kuk(Stap) - vrh (1269 m)
7. Vlaški Grad - vrh (1383 m)
8. Sveto brdo - vrh (1751 m)
9. Vaganski vrh (1757 m)


14. područje
LIKA
1. Kremen - vrh (1590 m)
2. Zir - vrh (850 m)
3. Poštak - vrh (1425 m)
4. Oštri Medvjeđak - vrh (884 m)
5. Lička Plješivica - vrh Ozeblin (1657 m)

15. područje
JADRANSKI OTOCI - sjeverni dio
1. Cres - vrh Sis (639 m)
2. Lošinj - vrh Sv. Mikula (557 m)
3. Pag - vrh Sv. Vid (348 m)
4. Rab - vrh Kamenjak (408 m)

16. područje
JADRANSKI OTOCI - južni dio
1. Brač - vrh Vidova gora (780 m)
2. Šolta - vrh Vela Straža (237 m)
3. Ugljan - vrh Šćah (286 m)
4. Pašman - vrh Veliki Bokolj (274 m)
5. Hvar - vrh Sv. Nikola (626 m)
6. Vis - vrh Hum (587 m)
7. Korčula - vrh Kom (508 m)
8. Mljet - vrh Velji grad (514 m)
9. Dugi otok - vrh Orljak (270 m)

17. područje
DALMATINSKA ZAGORA
1. Dinara - vrh Sinjal (1831 m)
2. Svilaja - vrh Svilaja (1508 m)
3. Kozjak (kod Kijeva) - vrh Bat (1206 m)
4. Promina - vrh Čavnovka (1147 m)
5. Kamešnica - vrh Kruge (1606 m)
6. Dinara - vrh Badanj (1281 m)

18. područje
DALMACIJA
1. Trtar - vrh Orlovača (494 m)
2. Kozjak - vrh Biranj (631 m)
3. Kozjak - vrh Sv. Jure (676 m)
4. Mosor - vrh Ljubljan (1262 m)
5. Mosor - vrh Veliki Kabal (1339 m)
6. Mosor - vrh Kozik (1319 m)
7. Omiška Dinara - vrh Kula (863 m)
8. Mosor - vrh Debelo brdo (1044 m)
9. Vilaja - Crni vrh (739 m)

19. područje
BIOKOVO I ZAGORA
1. Sv. Jure - vrh (1762 m)
2. Sutvid - vrh (1155 m)
3. Sv. Ilija (kod Gradca) - vrh (773 m)
4. Vošac - vrh (1421 m)
5. Kimet - vrh (1536 m)
6. Drveničke stine - vrh Sokolić (788 m)
7. Matokit - vrh Sv. Rok (1062 m)
8. Šibenik - vrh (1467 m)
9. Sv. Ilija - vrh (1642 m)
10. Šćirovac - vrh (1619 m)

20. područje
DUBROVAČKO PODRUČJE
1. Pelješac - vrh Sv. Ilija (960 m)
2. Sniježnica - Ilijin vrh (1234 m)


DALMATINSKI BISERI
Otok Murter
Skradin
Imotska jezera
Vela Luka


PO PLANINAMA BiH-a
Troglav
Prenj, drugo ime za čeif 2.dio
Prenj, drugo ime za čeif 1.dio
40. Bjelašnički dani
Hranisava (Bjelašnica)
Tušnica

PO PLANINAMA CRNE GORE
O planino, prokleto li si lijepa
Vukovi s Prokletija
Ganga s Prokletija

RAZNI IZLETI
Lokva (Biokovo)
Konj (Kamešnica)
Planina Šibenik
Sv. Ilija (Biokovo)
Sv. Jure (Biokovo)
Motika (Biokovo)
Svilaja nakon požara


OPĆA PLANINARSKA ŠKOLA
1. tjedan - Mosor
2. tjedan - Mosor
3. tjedan - Biokovo
4. tjedan - Omiška Dinara
5. tjedan - Sv. Mihovil
6. tjedan - Vranjača
7. tjedan - Kozjak
8. tjedan - Velebit



Planinarski i sportski blogovi

SAK Extrem - Makarska
HPD Biokovo - Makarska
HPK Dalmacija - Split
PD Sv. Ilija - Orebić
Catvulgaris
Diavola
Ericca35
Gogh
Gogoo
Gojzom po svijetu
Hrvatska cipelcugom
Iris
Ironije
Lastavica
Mali...veliki svijet
Melez
Mijo
Orlalala
Pevci
Planinar
Priroda
Pustolofka
Romanticus
SumarKA
Visokogorci
Welcome2
Zgubidanije

HRVATSKA PLANINARSKA OBILAZNICA



Dnevnik: cijena: 40 kn, posljednje izdanje 2007. g.

U prva dva izdanja dnevnika HPO bilo je 135 kontrolnih točaka. U trećem izdanju, ožujak 2005. naknadno je uvršteno još 13 KT. A u četvrtom izdanju su dodane nove 3 kontrolne točke, te ih je sad ukupno 151.

Za glavninu ostalih KT Hrvatske planinarske obilaznice prilazni putovi su opisani u planinarsko-turističkom vodiču Hrvatske planine dr. Željka Poljaka. Isto tako, za glavninu KT bit će od velike pomoći i Hrvatski planinarski atlas dr. Željka Poljaka (Golden marketing 1996. i 2002.)

Vrsta priznanja:

brončana značka – potrebne KT iz 10 područja s najmanje 25 KT



srebrna značka – potrebne KT iz 15 područja s ukupno 50 KT (obavezna je Sinjal - Dinara)



zlatna značka – potrebne KT svih 20 područja s ukupno 75 KT



posebno priznanje - potrebne KT svih 20 područja s ukupno 100 KT



visoko priznanje – potrebne KT svih 20 područja s ukupno 125 KT



NOVOST:
najviše priznanje - potrebno 150 KT

Ovakav slijed izdavanja priznanja ne može se preskočiti. Vrijeme obilaska nije ograničeno.


Blogovi koje rado pogledamo:

Aquaria
Big Vern
Bivis
Borovci
Brlje
Brod u boci
Bugenvilija
Čiovka
Darkwolf
Demijan
Domena
Emanuele
Feby
Fidel
Fotoblog
Gugo
Gustirna
Jocker
Juliere
Justawomen
Kašeta
Katrida
Koki
Kratke
Lagrima
Lanterna
Lino
Lipa Mare
Lipota zore
Little Miss G
Lolina
Ljelja
Mima
Mosor2
Neron
Oceana
Objektiv
Ovajonaj
Pea
Pegy
Rozza
Rudarka
Santea
Shrimpy
Siscijanka
Stereokemija
Suncokreta2
Svantevid
Teta u pubertetu
Teeja
Teuta
Tija
Trill
Xiola bleu
Why o why
ZiziMars14
Zvrk
Život na sjeveru

Moj e-mail:
denis.vranjes@public.carnet.hr



od 11.06.2007.