utorak, 06.02.2007.

Ametice potučeni........................smola

Danas je neobičan dan, jer sam u isto vrijeme i sretna i nesretna.
Sretna sam jer sam gledala spot od Placeba- Pure morning, i ponovno primjetila kao i svaki put dosada kako se jebeno dobro presijava crni lak na nožnim prstima Briana Molka.
Nesretna sam jer je to moja konstanta, baš glupo al eto. Bliže se ispiti (čitaj- već su počeli), a ja labudam.
Mislim da sam postala ametice potučena, od same sebe.....
Voljela bi biti ono nešto što ne mogu.....
Voljela bi živjeti one djelove, onim dijelovima koji to mogu....................
I svi se grohotom nasmijaše..................
Važna činjenica Zašto je propao Bizant: to je bila apsolutna monarhija propala pod udarcima umorstava od 109 careva, njih 65 je ubijeno, 12 je umrlo u tamnici,3 od gladi, 18 je osakačeno( nos, uši, udovi...oči)
a ostali su ametice potučeni ali OD DRUGIH........................


KALI::::::::::::::::::::::::((((((((((((((((((((((((((((((((((((

- 13:25 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Design by Jovianne||Photo by Brooze