lallallallaLA

srijeda, 20.12.2006.

rijeeeči pjesma!!

ANTO TODOR-Više ne trebam te!
ponekad prođem ovim pustim gradom
gdje više nema te
i stvarno mislim da je to u redu
više ne želim te
možda sam nekad bio lud za tobom
ali sve to prošlo je
i nikad više neću te kraj sebe
idi ne okreći se
više ne trebam te - ja!
sada čujem da si jako sretna
našla si nekoga
bogatu svinju s jako puno para
a takav nisam ja
sa mnom ti kažeš nije bilo dobro
ne trebaš pankera
a sve to sada više nije važno
zove me ulica

KUD IDIJOTI

ALI NIJE TO JOS GOTOVO

Ali nije to jos gotovo
Nije dovoljno sve propalo
Gdje li sam to sada ja,
Koja li je godina,
Mozda 84-ta?

Uvijek neko pretjerivanje
Nikad sredina sto je najbolje
Crno-bijeli filmovi
Ili losi stihovi
Biram li na sto cu pristati?

Nemam za cim da tugujem
Ovdje se samo luduje
I ako odem-- otici cu zauvijek

Srce mi je nestalo
Postajem sto nisam zelio
Zar to se zove sudbina
Kakva mizerija
Kada padne noc ja nestajem

Nemam za cim da tugujem
Ovdje se samo luduje
I ako odem-- otici cu zauvijek

Nemam za cim da tugujem
Ovdje se samo luduje
I ako odem-- otici cu zauvijek
Nemam za cim da tugujem
Zivotem i smrcu trgujem
I ako odem-- otici zauvijek


PULA TO JE RAJ

Kad Pula prostre svoj divni, prljavi dim
I prva zraka sunca dodirne grad
Pomislim kako je lijepo biti tu
I udahnuti taj dragi poznati smrad

Hajde, hajde dodji opet tu
Opet tu

Na rivi girice plivaju na trbuhu
Samoubojice i turisti traze arenu
Klinci kradu zvake po super-marketima
I po 7652. put
Pustaju Idijote u emisiji
Mladi biraju za vas

Hajde, hajde dodji opet tu
Opet tu

U svoj mali slatki, prljavi grad
Gnjoba, jebeni "Uljanik"
Ispisane, ispljuvane ulice
Pula, to je raj
Pula, to je raj
Punta--Verudela, plavo more
Pun kurac zvijezda na nebu
Pod njima Frida i ti

Hajde, hajde dodji opet tu
Opet tu


by-petra



- 15:44 - Komentari (4) - Isprintaj - #