lallallallaLA

ponedjeljak, 26.03.2007.

na informatiiki....


-gledamo slike- a tebi je bolje da ne!
ke...diskasting... sve se vrti....baaa
to su neke slike s koncerta.. aaaaa..

no coment...samo se sijeti...
muv dejmt...
kacetina..

pičkrz...dosadno jee..
poštoji jena rožica koja se svidja kiki.. smijehcerekbang
subota-pazin.smokinparty
ma pre,pre dobro.. nekad se pitamo koje smo mi luđakinje?
vodka..
boli onaj ko te voli.. aja
MA MRŠ! =)=)
i tak..ma tko se to igra?
puklo nasss..da je..baš tako.. pičkarz ti maderz..
veketi..hihihihi... inače pozzz tejmi od kike, bez
da ona to zna.... b... mrkva..ke šejm..
da.da.da..kika dežura i nama fali da je zezamo.
gledamo slike...škifosti.....
boluješ ti, bolujem ja bolujemo od tifusa..
i nikoga ne j.... ja, ja bolujem....
KBO!

kekšić i paula...=)=)
horibl..
ma sve je to punk, anarhisti..
aj bok dok......deadludmah

- 12:12 - Komentari (15) - Isprintaj - #

subota, 17.03.2007.

LJubav je kučka koja laje na cijeli svijet...


nekad se dešavaju stvari koje ne želimo da se dogode
sve je lijepo dok traje..a kad prestane..
riječi su suvišne,pozdrav obaveza...
sve što je nekad bilo lijepo
sada je samo bolna uspomena.. nešto što je nestalo
u samo 5 sek.. a najteže je voljeti nekog..tko sada ne misli na tebe..
puno se je lijepih stvari još dogodilo..možda i boljih..
ali kad sam sama i pogledam u nebo,
shvatim koliko mi nedostaje.....

- 16:39 - Komentari (7) - Isprintaj - #

srijeda, 07.03.2007.






sam sa svojim strahovima plovim kroz
život poput oblaka na
beskonačno nebo ne dodirujući
ništa i ne ostavljajući
za sobom trag....

- 15:38 - Komentari (5) - Isprintaj - #