lallallallaLA

srijeda, 21.02.2007.

hhhh...


EY...ljudovi...
stvarno je bilooo superička u nedilju...
to je fešta=)... ganga do daske.. bilo je ovak..našli mi prijevoz
i krenili-imali smo svee ča nan je trebalo a konpani je bila zzakon..
pole=> pravac žminj..
ma da..najbolje znaju kako je bilo oni ki su bili tamo!
i.. pozzz za petru-nek joj brzo pasa noga!!
i je reka baćun da mu ča ne zamiriš- i pozzzdravija je tebe
i nataliju...

- 14:47 - Komentari (15) - Isprintaj - #

srijeda, 14.02.2007.

VALENTINOVO!!





hy...baš je nekak glup taj dan...zato što mislim..
cvijet se može poklonit i bilo koji drugi dan! a ne samo za valentinovo..
ako nekog voliš,voljet ćeš ga i ostale dane u godini..
al dobro...

- 12:37 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 12.02.2007.




STE VIDILI KAD MUŠKEGA U ŽENSKOJ JAKNI???
E PA MI JESMO =)=)=)


- 12:55 - Komentari (4) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 05.02.2007.

4 you_


MOJE ĆE SRCE I DALJE TEBE DA VOLI

Zbunjuju me tvoji pogledi, pogledi
Puni čežnje i sreće i unatoč njima moji
Se osjećaji prema tebi nikad neće promijeniti!
A suze…
One putuju dok naša srca tuguju
Ja ne mislim na ljubav novu
Dok god me tvoje usne zovu!
I dok god budeš mislio da se
Ljubav tako preboli,
moje srce će i
dalje da te voli!
mah


grejša,triša i kika

- 11:46 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 02.02.2007.

FAJnali pETAk...=)


aj.a. petak.ma to je taj dan.zar ne???
ja.san super.ma da.a.h.a...
dobila sam 5iz kemije.=)
a slomila ruku..=( a..prehlađena sam za popizdit....
ali je petak...
i da samo znate.kako ja.mrzin kompiće..ma.
naj raj.bin uzela bejzbol palicu i kalala ga..ali nu..tehnologija..
nemoj.da.se.nerviraš..
i moran.po lizaljku. naravno.. po 4.danas maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..ta faking slika neće..aaaaa ma...hhhhh...ssssss.llqlsdhd... popizdit ću!!!!
štu.pi.da.ma...aaa.ja gren ća!!ća!!ća!!
gudbaj e! t



triša

- 14:21 - Komentari (2) - Isprintaj - #