nedjelja, 10.06.2007.

trudim se, svaki dan sve više...
shvati, jednostavno sam takva
sviđalo se to tebi ili ne....
ne volim način na koji sve funkcionira,
i ti to jako dobro znaš....
znam da nećeš pročitati što ovdje piše
i upravo zato i pišem ovo,
jer sam slaba, jer ti ne mogu to reći dok si sa mnom....

znaš da samo želim da se smiješ....
ponekad,
imam osjećaj da ti je sa mnom dosadno,
i da si kraj mene samo da me ne povrijediš govoreći mi istinu,
jer toliko me poznaješ....
znaš da bi me istina ubila....
već jednom je.......
drugi put zaista ne bih podnjela...
ljubomorna sam kad se smiješ bez mene,
jer ja se ne želim smijati bez tebe....

nije da ti ne vjerujem i da nemam povjerenja u tebe....
ali zapravo nemam....
ne mogu ja to....
to je jače od mene...
i ti to znaš....
toliko me poznaješ....
znaš da sam slaba....
ne želim opet biti povrijeđena....

znaš, kad budeš odlazio, plakat ću....
volim sve što imamo ali svjesna sam da dolazi kraj....
ti ćeš se okrenuti,
sve će nestati....
sva ona zaklinjanja o vječnoj sreći i ljubavi postat će dio vjetra....
shvatit ću da si se okrenuo
i krenuti istim putem toga vjetra koji će mi šaptati
sve ono što želim i ne želim čuti....

kad budeš odlazio, plakat ću....
sve one svađe tada će mi biti drage
i poželjet ću da se opet svađamo....
ona suza,
koja je ispunjena tugom i tminom,
ta suza pripada tebi....
poklanjam ti ju....
poklanjam ti uspomenu na nešto što je bilo veliko i snažno....
nešto što me upotpunilo,
natjeralo me da se smijem i plačem istovremeno,
natjeralo me da ne poželim ništa drugo osim toga....
sada to poklanjam tebi....
želim da budeš sretan barem približno koliko sam ja sretna,
ali iz dana u dan znam da je kraj sve bliže....
zato želim da budeš sretan....
želim da znaš da je u tvom životu bila barem jedna osoba
koja te zaista iskoreno voljela....
a volim te još uvijek,
to nikada nemoj zaboraviti....

voljet ću te zauvijek,
i zauvijek ću biti tvoja......

- 09:43 - Don't just fade away ( 25 scratches) - Leave puddles on the gruond - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

                                                    Designed by: Nlo©