GALETTES S JABUKAMA



Na galettes sam prvi put naisla na blogu Da mi je nešto slatko i znala sam da će jedanput doći na red. Radila sam ih s jabukama, a sad čekam ljepše vrijeme i neke druge vrste voća pa ću ih sigurno ponoviti!
Ovako sam ih ja radila:
Za 12 komada:

Tijesto:
280 g brašna
230 g maslaca narezanog na kockice
3 žlice šećera
malo soli
120 ml mlijeka
1 žlica octa

Za nadjevo od jabuka:
cca 1 kg jabuka, oguljenih i narezanih na kockice
100 g maslaca
4 žlice šećera
cimet po želji

Priprema:
Pećnicu upalite na 180 stupnjeva. Miksajte brašno, šećer, sol, ocat, mlijeko i maslac. Oblikujte kuglu i po potrebi dodajte još brašna. Zatim kuglu podijelite na 12 jednakih dijelova i kuglice stavite u hladnjak na sat vremena. Pripremite nadjev! U tavi rastopite maslac sa šećerom. Miješajte oko dvije minute. Zatim dodajte jabuke i cimet i sve skupa pirjajte oko deset minuta. Stavite sa strane i ostavite da se ohladi.
Uzmite kuglicu tijesta, razvaljajte ga da bude promjera oko 12 cm, u sredinu stavite nadjevo od jabuka i rubove preklopite! Postupak ponovite 12 puta. Galettes slažite u protvan koji ste obložili masnim papirom, rubove premažite rastopljenim maslacem i pecite oko 30 minuta! Jedite mlake ili ohlađene!

16.05.2010. u 11:33 | 15 Komentara | Print | # | ^ | Komentari da/ne?

TJESTENINA PUTA DVA

Čim sam saznala da će se u travanjskom krugu igre FBI rukavice istraživati Gastrodivin blog, odmah sam se dala u potragu. Sve sam istražila, zabilježila ono što kanim isprobati i opet zakasnila! Od svega izabranoga, na red su uspjele doći samo ova dva ručka s tjesteninom. Oba su bila jako brzo gotova, ukusna i ponovit ćemo ih sigurno!

1. Špageti s kozicama na crveno


2. Zeleni špageti s pestom rikolese

02.05.2010. u 10:07 | 8 Komentara | Print | # | ^ | Komentari da/ne?