Naša mala princeza https://blog.dnevnik.hr/vala1

nedjelja, 14.09.2014.



digresija 2011..............



10. travanj 2011. NOVI KREVET!!
Dio ožujka smo proveli preuređujući stan, rušili zidove, zidali nove. Dobila sam novi ćošak u spavaćoj sobi i novi krevet pravi za princeze. Tata ga je sastavljao cijela dva sata i sad je savršen.



24. travanj 2011. USKRS
Početkom godine sam napisala zecu šta mi treba donijeti i držala pismo mjesecima u prozoru, KUHINJA I BIC..................Ujutro sam kod kuće dobila role koje je zec ispustio u grmlju i nekih slatkiša i sitnica.
Kod bake Zorke je donio Kuhinju i nitko sretniji od mene,a kod bake Mire sam dobila bic JUPIIIIIIIIIIIIIIIIII



Upisali su me na gimnastiku u Sokol, s obzirom da mi vrtić baš i nije bio mio, odlučili su da moram ići negdje prvih nekoliko puta sam plakala i nisam bila sretna što moram ostati, ali poslije je sve bilo ok.

Ljeto
Ove godine nismo mogli na more, tako da smo godišnji proveli na Ušću Drave u Dunav. Bilo mi je odlično, velika plaža ispred kuće, sunce pijesak milina.Vrijeme nam je bilo odlično Brdo djece ………………..


19.listopad 2011.
4-ti rođoš
Mama si je i ove godine dala truda oko dekoracije za Halloween, čak je napravila i stoljnjak od javorovog lišća. Sakupili smo lišće u parku kulture i podigli tepih te prosuli svo lišće po podu, bilo je super, bili su svi i bila velika guzva, ali prošlo sve ok.
Čak je i torta bila u obliku bundeve
Teta Marika je pravila kifle, anitina mama langoše, torta je tete Sanje ruku djelo…….. svi su dobili zaduženja i bilo je super.


9.prosinac 2011. Narodno kazalište u Osijeku
Posjet djedu Mrazu. Ove godine sam bila jako hrabra, čak sam i sama otišla do djeda okrenula mu guzu da me podigne sjela i odradila to kao velika…………


19.prosinac 2011.
Pokazna vježba kluba Sokol. Jako sam se veselila, pripremala, i naravno dobila crijevnu virozu noć prije ……………….

Prosinac
Ove godine sam već imala malo većih prohtjeva oko božića i poklona, pisma djedu su visjela po svim prozorima, da slučajno ne promaši……..
Veš mašina, mikrofon, gitara,…………………………………
Djed je sve uspio kupiti i isporučiti na tražene adrese.

Bor smo okitili svojim ukrasima, mama je umjesila tijesto slano i bojali smo temperama cijeli mjesec, bio je najljepši bor ikad……….

14.09.2014. u 09:48 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2014 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Studeni 2014 (1)
Listopad 2014 (2)
Rujan 2014 (8)
Kolovoz 2014 (1)
Siječanj 2010 (6)
Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (4)
Kolovoz 2009 (31)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Ljepota odrastanja




više nikada nećemo biti slobodni
sada živimo dva života
NJezin i svoj
Bit će tu besanih noći
Isreće veće
Od bilo čega o čemu smo ikada sanjali
Iznenađenja, čudesnih događaja
Jer ona je naša kći naš dragulj






Morate ju voljeti




Ljupkost što nadmašuje
Savršenstvo
Dražesnost opojnija
od svih milina
Ljepota
I sve što ona može predstavljati





Majka




Noću često kad već zaspiš
I kad soba već opusti
Ko laticu ruže mama
Na tvoj obraz cjelov spusti
Ona tvoje male tuge
Zagrljajem toplim tješi
A svakoj se tvojoj sreći
Ko najvećem daru smješi
Njeni prsti kao lahor
Prijeđu preko tvoje kose
A njene te priče lako
U daleka carstva nose
Njena ljubav tebe grije
Njeno srce za te bije
Znaj nad tobom uvijek bdije
Majka biće najmilije