Naša mala princeza https://blog.dnevnik.hr/vala1

srijeda, 06.01.2010.



Nova 2010. godina



Ove godine smo imali mini tulum.

Bile smo nas tri teta Didi, mama i ja.
Plesale smo do 23 sata kad sam ja zaspala, jer više nije mogle mala glava biti budna.
(mama je zaspala u 23:30)

evo Sretna Vam nova 2010., svega puno !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




06.01.2010. u 17:23 • 0 KomentaraPrint#^


Mamin kreativac



evo mama je krenula u istraživanje mojega karaktera..
Za Sv. Nikolu sam dobila boje kojima se crta prstima, vjerovatno se moja mama više veseli ovakvim aktvnostima, ali evo njoj za ljubav...






Naravno u crtanju mi se pridružila i moja lega Lisa, mame su bile oduševljene neredom, ali evo bit će nešto i od mene, mama se nada da ću barem nešto nasljediti od nje......





evo naših uradaka:






06.01.2010. u 17:13 • 1 KomentaraPrint#^


Djed Mraz



I ove godine kao i svake druge išli smo kod djeda Mraza

Ove godine je djed Mraz najavio svoj dolazak kod tete Suze, moje kume....

Evo ga parkirao je svoje sanjeke pred zgradom i penje se





Ja baš i nisam bila jako oduševljena njegovim dolaskom, prosto sam se prepala, i malo srce mi je lupalo do sto..... Mama me čuvala iako to i nij ebaš bilo od pomoći.




Nakon nekoliko minuta sam ipak odlučila otići malo bliže i čak kad je došlo vrijeme za mene i kad je rekao da ima nešto za mene sjela sam mu i u krilo, i dala 5





evo i mame su sjele djedi u krilo pa možda nešto i dobiju




evo i tate..............




eto prošlo je i ovo i preživjela sam, pa do godine ćao djeda........



06.01.2010. u 16:56 • 0 KomentaraPrint#^


Božić 2009.



Sretan Božić!!!!!!!!!!!!!!

iako sa zakašnjenjem ali za dobre želje nikada nije kasno........


TIHA NOĆ


Tiha noć, sveta noć!
Ponoć je, spava sve,
samo Marija s Josipom bdi,
divno Djetešce pred njima spi,
rajski resi ga mir,
rajski resi ga mir.


Tiha noć, sveta noć!
Pjesmica anđelska
miljem otajnim napunja zrak,
bajna svjetlost rasvjetljuje mrak,
kraj pretvara u raj,
kraj pretvara u raj!


Tiha noć, sveta noć!
Pastiri, amo svi
pjevat Isusu anđela poj,
s Majkom poklon prikazat mu svoj,
srce dat mu na dar,
srce dat mu na dar.


Pa danas se čini da će biti jako dobar dan, došli smo u dnevnu sobu, a kad ono tamo cijelo čudo igračaka, tj. umotanih poklona....... Kažu bio djed Mraz!!!!
Jupi !!!!!!!!!! Pa što tu svašta ima , mora da sam bila jako dobra.









Poslije doručka krenuli smo kod bake Zorke na ručak i kad tamo ima neki poklon pod borom jupi!!!!!!!!!!!!!!!





Kod bake Mire ispod njenog okićenog limuna isto tako , ovaj put Ben 10 rukavice!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Poslije podne smo išli kod Gospića i kad ono opet pokloni samo za mene





kaže mama da čisto sumnja da su svi za mene jer ja baš i nisam bila toliko dobra ove godine

06.01.2010. u 16:10 • 0 KomentaraPrint#^


Badnjak 2009.



Stari je običaj bio unijeti na dan prije Božića tri velika panja, koja simboliziraju Sveto Trojstvo i postaviti ih pored ognjišta. Iz njihove vatre palile su se svijeće, a često bi se u vatru u kojoj su ti panjevi gorjeli dodao dio gozbe i pića, a njihova bi vatra trebala donijeti mir i dobro ukućanima. Badnjakom se nazivao i samo jedan veliki panj ili pak velika zelena grana, koju se obično prislanjalo uza zid, bilo s vanjske, bilo s unutarnje strane doma. Kad bi otac obitelji unosio badnjak, čestitao bi ukućanima koji bi mu potom uzvraćali.

U kuću je obično otac obitelji unosio slamu koju bi se rasprostrlo po podu, simbolizirajući Isusovo rođenje u staji na slami. O tome govore i stihovi pjesme Radujte se narodi:

Vidi Božje otajstvo u podrtoj štalici
I tko trpi uboštvo na toj tvrdoj slamici.

Slama bi se postavila pod stolom pjevajući božićne pjesme. Često su žene izvlačile slamke, koja bi uhvatila dužu, imala bi veću i bolju preslicu. Od ostatka slame pravili su se vijenci i snopovi, koji su simbolizirali plodnost i dobar urod ili bi se slama postavila na stol prekrivena, najčešće bijelim, stolnjakom. Na slami se sjedilo i pričalo sve do odlaska na misu polnoćku, a često se po noći na njoj i spavalo, simbolizirajući samog Isusa.


Iako još pojma nemam šta se događa pridružila sam se ludorijama mojih roditelja.
Već skoro mjesec dana grad je sav u lampicama, sve se sjaji, i svuda su okićeni borovi i mama je rekla da ćemo i mi kititi bor ( ja pojma nemam niti šta je bor)....
Svi pričaju da sad moram biti jako dobra jer će doći djeda Mraz i ako me budem dobra neću ništa dobiti......

Dan prije Badnjaka kitili smo bor kod bake Zorke, sa pravim kuglicama, i to baš nije prošlo sjajno, polupala sam preko nekoliko kuglica, tako da je mama odlučla ove godine izložiti slamnate ukrase.
Šta je sigurno sigurno je.......





evo sa tatom stavljam i slamnati vrh









evo sve je spremno za moje buđenje, mama je rekla da treba djedi ostaviti keksa i mlijeka da ima nešto i za pojesti kad donese poklone, što sam ja kategorički odbila..............

06.01.2010. u 16:05 • 0 KomentaraPrint#^


Prvi snijeg



Naravno prvi ove godine, tj. prošle.
Mama baš ne stiže pisati na računalu od kad radi jer nismo kod kuće.....

prve pahuljice, ja sam se totalno razveselila za razliku od moje mame, kaje se smrzla na samu pomisao izlaska na snijeg.

ali....... tko moze odoljeti vristećem djetetu na prozoru koje zavija da hoće van....

Još ne pričam ali točno znam što mi treba a to su sanjke!!!!!!

Mama je skoknulaprije posla po sanjke obišla cijeli grad jer su se rasprodale,... ali nala ih je i evo me u potpunoj zimskoj opremi.





Pahuljice padajte meke i guste
na široka polja i stazice uste
jer već se bčiži onaj čas kad nama dođe deda Mraz!!!!!!!



06.01.2010. u 15:01 • 0 KomentaraPrint#^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Studeni 2014 (1)
Listopad 2014 (2)
Rujan 2014 (8)
Kolovoz 2014 (1)
Siječanj 2010 (6)
Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (4)
Kolovoz 2009 (31)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Ljepota odrastanja




više nikada nećemo biti slobodni
sada živimo dva života
NJezin i svoj
Bit će tu besanih noći
Isreće veće
Od bilo čega o čemu smo ikada sanjali
Iznenađenja, čudesnih događaja
Jer ona je naša kći naš dragulj






Morate ju voljeti




Ljupkost što nadmašuje
Savršenstvo
Dražesnost opojnija
od svih milina
Ljepota
I sve što ona može predstavljati





Majka




Noću često kad već zaspiš
I kad soba već opusti
Ko laticu ruže mama
Na tvoj obraz cjelov spusti
Ona tvoje male tuge
Zagrljajem toplim tješi
A svakoj se tvojoj sreći
Ko najvećem daru smješi
Njeni prsti kao lahor
Prijeđu preko tvoje kose
A njene te priče lako
U daleka carstva nose
Njena ljubav tebe grije
Njeno srce za te bije
Znaj nad tobom uvijek bdije
Majka biće najmilije