Naša mala princeza https://blog.dnevnik.hr/vala1

nedjelja, 23.08.2009.



Obitelj Gospić



Kod bake Mire u dvorštu živi još tri obitelji, (dvoje u dvorištu, a sa Gospićima dijele bašću)

Obitelj broji 4 člana, Antonija, Zdenko, Marin i Danijela............................

Antonija je bakina sestra totalna romantična duša, mladenačkog duha ( a i izgleda) , moja mama ju zove glasom razuma u tom dvorištu.
Ima odlične dvije stranice koje svakako pogledajte
MOj Osijek pored Drave
Tratinčice




Zdenko , njen muž, je upao u krizu srednjih godina,, kako kaže moja mama, iako motor ima oduvijek, sad mu još samo fali naušnica (kožne hlače već ima). Motorist posjećuje sve moguće susrete motorista, njihove tulume i slično, što god ti bikeri već rade. Koliko se moja mama kuži u motore i njihove susrete, to je skup testosterona sa velikim motorima, sa malim curama i velikim egom..................
Njegovu sliku zapravo i nemam ali ću je nabavit, on me naučio i jednu od mojih prvih riječi EJ !!! Tako se mi dozivamo čim me vidi da stižem pred dvorište.

Marin, je njihov sin, poduzetnička duša ima školu za glazbene producente, sanja o odlasku u Miami, kad ga čovjek vidi nikad ne bih rekao da će biti slab na moju malu ličnost.



Danijela, popularno zvana teta Deja, živi u Zagrebu sa svojim zaručnikom uskoro budućim mužem (čika Hrca). O njima će biti još dosta priče, jer su jako dragi, a ja ih jednostavno obvožavam, a za sada slika tete Deje






23.08.2009. u 14:17 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Studeni 2014 (1)
Listopad 2014 (2)
Rujan 2014 (8)
Kolovoz 2014 (1)
Siječanj 2010 (6)
Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (4)
Kolovoz 2009 (31)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Ljepota odrastanja




više nikada nećemo biti slobodni
sada živimo dva života
NJezin i svoj
Bit će tu besanih noći
Isreće veće
Od bilo čega o čemu smo ikada sanjali
Iznenađenja, čudesnih događaja
Jer ona je naša kći naš dragulj






Morate ju voljeti




Ljupkost što nadmašuje
Savršenstvo
Dražesnost opojnija
od svih milina
Ljepota
I sve što ona može predstavljati





Majka




Noću često kad već zaspiš
I kad soba već opusti
Ko laticu ruže mama
Na tvoj obraz cjelov spusti
Ona tvoje male tuge
Zagrljajem toplim tješi
A svakoj se tvojoj sreći
Ko najvećem daru smješi
Njeni prsti kao lahor
Prijeđu preko tvoje kose
A njene te priče lako
U daleka carstva nose
Njena ljubav tebe grije
Njeno srce za te bije
Znaj nad tobom uvijek bdije
Majka biće najmilije