uskoplje

20.04.2005., srijeda

MAK

Vrijedno je zabilježiti…


Ako je točna ona tvrdnja da se svi dobri časopisi i novine čitaju odostraga, onda MAK (Mali koncil) ne samo da je dobar list, nego on nesumnjivo ima i najbolju naslovnicu “odostraga”. Sjećam se, mnogo je dijete i u Uskoplju čekalo onu nedjelju kad će nakon mise primiti Mak u ruke i najprije pročitati Lukavu Pušćicu, a potom još preletjeti preko unutrašnjosti, potražiti kakav rebus ili križaljku (lukav način čitanja!), a ono ozbiljnije ostaviti za kakav mirni trenutak, kad se bude imalo više slobodnog vremena. Mnogi su dječaci i djevojčice potajice sanjali da bi se i njihovo ime moglo spomenuti na stranicama Maka i to ispod kakvog crteža ili literarnog sastava, kakvih, kao ni danas, nije manjkalo po učeničkim bilježnicama. No, rijetki su koji su u tome i uspijevali, kojima se ispunio taj san.
Listajući nedavno, nakon ne znam ni sam koliko vremena, ponovo Mak, ugodno sam se iznenadio vidjevši među crtežima, pjesmicama i kratkim sastavima djece iz svih hrvatskih područja i jedan tekst učenice Ivane Maros, 5.d OŠ “Uskoplje” iz Uskoplja, BiH, kojoj se, eto, ostvario san.
Znači, pomislio sam, veza Uskoplja i Maka još uvijek postoji. Lukav način odgoja!
HVALA!
Isuse, hvala ti što se brineš za mene. Ti me čuvaš. Da tebe nema, ja ne bih mogla dalje. Ne znam što bih bez tebe. Uvijek ćeš mi biti prvi. Isuse, volim te! - Ivana Maros, 5.d OŠ “Uskoplje”, Uskoplje, BIH


- 08:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Opis bloga

Linkovi

Lektira