uskoplje

09.01.2005., nedjelja

Pozdravlja sve...

Gdje su i što rade (6): Janja Mikulić
Uskoplje.blog.hr želi biti, između ostalog, i svojevrsno virtualno okupljalište Uskopljana, pa, u tom smislu, povremeno donosim i raznovrsne informacije o Uskopljanima koji žive izvan Uskoplja. Dakako, ne odvija se to ni po kakvu sustavu, već, jednostavno onako kako na informacije o Uskopljanima sam nailazim. Danas podsjećam na jednu pjesnikinju...

«I obična, posve obična riječ (bit će i prije svih riječi) umije biti poezija. Čini se da smo to pomalo zaboravili. No, upravo je običnost najpouzdanija čuvarica, najpostojanija darivateljica životnih dragocjenosti. Prije svega ljudskoga srca.»
Gornje riječi zapisao je Stjepan Lice u popratnoj riječi uz knjigu Pozdravi sve Janje Mikulić.
Janja Mikulić rođena je 22. travnja 1952. godine u Podgrađu kod Uskoplja. Osnovnu školu završila je u Uskoplju, a srednju medicinsku u Zagrebu, gdje i sada živi i radi kao medicinska sestra.
Pjesme je objavljivala na 2. programu Hrvatskog radija, te u «Tomislavu», «Glasu koncila»,"Veritasu", «Betaniji», «Maruliću» i dr. Uz pjesme piše i prozu. Do sada je objavila zbirku pjesama pod naslovom Pozdravi sve (Zagreb, 1998.) iz koje prenosim pjesmu U meni.

U meni

U meni su svi slapovi,
sve kiše od postanka,
gromovi i munje.
Sve se to pretočilo u mene,
rasplakalo, rastužilo,
skamenilo i samo želim
da mi oči zgasnu...

- 13:09 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Opis bloga

Linkovi

Lektira