uskoplje

31.12.2004., petak

Ja, cenzor...

Uskoplje.blog.hr iz dana u dan bilježi sve veći broj posjeta, a sve je veći i veći broj i Vaših komentara. Svaki od njih me, vjerujte, neizmjerno raduje, no, nikako ne mogu dopustiti da bilo tko u svojim komentarima promiče govor mržnje, te potiče rasnu, nacionalnu, spolnu i bilo kakvu drugu netrpeljivost. Zbog toga sam tijekom jučerašnjeg dana odlučio izbrisati više komentara potpisanih od strane različitih osoba, a to ću činiti i ubuduće (na to me, uostalom, obvezuju, i blogerska pravila).
No, brisanje komentara u kojima se psuje i vrijeđa drugo i drukčije, nije se svidjelo nekim posjetiteljima, pa su mi prigovorili da sam nedemokratičan. S tim u svezi želim reći da neće biti obrisan niti jedan komentar koji se pridržava gore naznačenih pravila i normi lijepoga ponašanja, pa ma koliko se u takvu komentaru izražavalo mišljenje suprotno od mojega. Čak štoviše, različita mišljenja su itekako poželjna i dobrodošla.
Na kraju, internet je demokratičan medij. Onaj tko se ne slaže, s ovakvim (morate priznati ipak široko postavljenim) pravilima može se jednim klikom miša prebaciti na neku drugu stranicu, a može, što bi mi bilo izuzetno drago, otvoriti vlastiti blog, te i nama dopustiti da čitamo i komentiramo njegove postove.

- 15:05 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Opis bloga

Linkovi

Lektira