< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MSN-b.djangradovic@hotmail.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ime:Bruno
Rođen: 08.07 1990.
Sluša:Minimal,trance,progresiv
Hobi:Free climbing
Obožava:motore,brzinu,adrenalin,nekada i bol
Mrzi:dvoličnost,sve drugo je ok
Nemože bez:Cigara

Linkovi

Gruby majstor
Lokalni heroj čiji indetitet nadalje ostaje misteri
Zaista fascinantna rockerica iz zg
Maky the frend
Njene me pjesme uvijek očaravaju
King ili Hajuza- žestoko
Zrinkach

Galerija

Sensation-White edition

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dj Tiesto

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ekipa

Image Hosted by ImageShack.us
TheGruby

Image Hosted by ImageShack.us
Matija i pero

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Marić(koma)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mariana

Image Hosted by ImageShack.us
Buraz

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
King

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Pica i Kralj



Free Counter
Free Counter

utorak, 27.03.2007.

Mjenjam stil,amo reć

Petak. Prvo u uvalu na piće i razglabanje o najnovijim saznanjima o politici našoj,europskoj,svjetskoj bez ikakvog pametnog zaključka pa na stari kolodvor. Slušanje s Grubijem mp3-ja i svađanje sa Šumijem. Rekao sam mu da je šminker a da sam ja panker što mu je potvrdila i njegova djevojka a on je popizdio,pošao udarajući se šakama o glavu govoreći ovo je brutalno.
Pa laganica u laure,pokušavanje postavljanja rekorda na kvizu akcije u jedinovac aparatu ili thunder touch-u ili ti ga u gromovom dodiru (mog psa zovu grom). Nakon dužeg ulaganja,gubitaka,dizanja kredita,hipoteka i sličnih kamatarskih pizdarija uspjeh! Rekord postavljen,mizerija jes ali smo prvi!
Nakon lazareti. U početku ukazivalo na katastrofu koja se transformirala u jedan od boljih party-a na kojemu je bila jedna intrigantna,prekdivna djevojka. Usrali na kraju sa narodnjacima ali može i to kad si pjan.
Eto da sam i ja izrazio malo drukčije no inače,ali ja nemogu bez pjesme pa evo prvo jedna strofa za već navedenu djevojku koju ovim putem pozdravljam...

Svaki put kada se zamislim
Na tebe pomislim
tvoje usne osjetim
Na mojima

I naravno za prijateljicu koja je probudila nešto u meni čega nisam bio svijesan...

For M.

Ona dolazi
Ubrzo
Čekam

Mala lasta sa sjevera
Uskoro je tu
Put joj priječi nevera
Leti kroz kišu i buru

Kristalno čiste duše,želje jače
Od svake zle nedaće
Da dođe tu
Na stijenu
Gdje će se i ona kao i njeni
Pretci diviti plavetnilu

Kad poželi pjesmu
Zazove tiho prijatelju
Ja sam tu
Stojim,gledam...

Ona dolazi
ubrzo
A ja čekam

By B.

- 00:59 - Komentari (39) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 19.03.2007.

Ona

Gledam je u zoru
Onako lijepu i snenu
Kao rose kapljicu
Probuđenim suncem obasjanu

Gledam je u sumrak
Nebom plovi obalk
Dok sunce polagano tone
U bezdano more
Njene oči biserne
Sjaje,zavode me

No...

Ja sam tek sjena
Davno zaboravljena
koja je prati
Bezimeni me može zvati



- 10:05 - Komentari (46) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 12.03.2007.

Uspomene

Oči otvaram,budim se
U zoru
Njenoj ljepoti divim se
Krenem ka moru

Miris soli
U zraku je
Plava svjetlost
Zove me

U daljini plava vila
Osmjeh njen me zanese
Snježna širim krila
Vihor me ka njoj ponese

Ona na obali beskrajnog mora
Ja na obroncima usnulih gora

Niz liticu se vinem
Kraj nje zadivljen sletim
Usne poljubim
Nježno je zagrlim

A ona,kao tmurne sjene
Zauvjek
Iz zagrljaja mi nestane,isčezne

Sada...

Samo daljina
I lagani val
koji nježno kupa
Sutonom obasjan žal

Podsjeća me
Budi uspomene...

- 21:44 - Komentari (29) - Isprintaj - #


utorak, 06.03.2007.

Tuga i bol

Cigareta
Jedna za drugom
Nikotin
Poigrava se mojim umom
Pišem pjesmu o umornom
Nepravednom životu ovom

Zar je život,krug dima
Kojeg suče vjetar ovih tmina
Kao što suče brodove plima
Bili smo kao kamen i sol

Kada zadnji krug isčezne
Nada nestane
Život tmina postane
ništa više ne ostaje
Samo tuga i bol

- 00:14 - Komentari (30) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>