< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Kolovoz 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (6)
Ožujak 2009 (5)
Veljača 2009 (4)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (8)
Listopad 2008 (9)
Rujan 2008 (7)
Kolovoz 2008 (6)
Srpanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KiSs KiSs Yep/NoPe

by °°Malla Miss°°

* About band members *

This is Croatian fan site bout band us5 .
First and best for everything about Us5 in Croatia!
I will write bout band members .
Also you can read things bout me ,my life and my friends.
Here you can find the last news,pics and much more.
Hope you will like the site and leave comments
Us5 is the best! Us5 rocks 4 - ever

Vijesti su isključivo sa Us5-str.,uglavnom neke novosti su i sa drugih blogova



cerekVolimcerek
Slušat glazbu
družit se sa sa frendicama
biti na msn-u
igrati se sa psom


Ne volimheadbang
laži
ogovaranje
umišljenost
dvoličnost
krađu pojedinih stvari sa svog bloga mad

linkovi

Anamaria S
moj 2 blog
odlični dizajni
Cura koja mi je napravila dizajn koji mi je na blogu
forum o us5




posjećenost bloga

Web miss- Heini.girl

Blog postoji od 23.05.2008

Copryght : Ne dopuštam kopiranje bilo čega sa svog bloga .
Osim onim osobama koje su prethodno pitale.

Koliko vas je bilo online

free counters









srijeda, 26.11.2008.

E ovako

Budući da nema baš novosti o dečkima odlučila sam stavit jedan myspace od jedne cure koja je bila sa Chrisom kad je bio u show-u big in america .Cura se zove Jana www.myspace.com/sahnebonbon_jana

- 14:05 - Naruči!!XD SaMo(9) - Printaj! - #

nedjelja, 23.11.2008.

Novi post

Chris - Sasvim običan zivot:

Kratka kosa i brada stara nekoliko dana. Vozi skršeni bicikl sa tržnice. Teško je povjerovati da je ovaj neugledni tip prije samo 3 mjeseca bio poznata superzvjezda Chris Watrin (20), član boybenda US5, popuarnog širom svijeta. BRAVO je u Berlinu slučajno naletio na nekadasnjeg miljenika cura. Kakva promjena! Ni traga od sjaja pop zvijezda. Ovog 20-godišnjaka skoro je nemoguće prepoznati. Njegov novi život počeo je 20.kolovoza, kada je iznenada prekinuo karijeru. Svoje razloge obrazložio je sljedečim rečima: Izmoren sam i psihicki i fizicki". Dijagnoza je bila: burn-out sindrom. Drugim riječima, "izgorio" je na poslu. A za sve je kriv bend: "US5 mi je uništio život". požalio se Chris i nestao. Sa svojim kolegama Jayom (26), Izzyjem (25), Vinceom (16) i Richie-em (19), sa kojima je proveo više od 3 godine i koje je zvao "najboljim prijateljima", nije se ni pozdravio. I od tada nije davao znakove zivota. "Osječam se kao da mi je umro brat", požalio se Richie BRAVO-u. A stari Chris zaista je nestao, nema više one savršeno stilizirane trendi frizure, koja je bila njegov zaštitni znak. Ipak, skupu odjeću koju je dobivao na poklon od dizajnera fura i sada! Chris se odlučio za odgovoran odnos prema životu, pa je ponovo postao učenik gimnazije u Berlinu i želi maturirati. Tokom karijere osječao se loše što je izgubio kontakte sa ljudima iz svog rodnog Kolna, međutim, sada se nije vratio kući,nego živi u svom stanu u berlinskom naselju Wilmersdorf. Na ulicama, gde je ranije bio okružen fanovima, sad se pokusava sakrit. Kada su ovog bivšeg pjevača na jednoj zurki oslovili sa "Hej Chris", poricao je pravi indentitet. "Chrs se sada zove Matthias", otkriva jedan izvor za BRAVO. "kada ga prepoznaju, laže da nije Chris iz US5 i tvrdi da je samo slican pjevaču". A kako sada zaista živi? Ranije je uživao u svemu što mu je donosio cateting, sada sam odlazi u market i vuče se kući. Više nema luksuzne limuzine da ga uvijek čeka i svuda vozika, tu je samo bicikl "parkiran" u dvorištu. A ako Chris, ili Matthias, navečer poželi okolo, više ne korača crvenim tepihom i ne ulazi preko VIP liste, vec čeka u redu pred vratima nocnih klubova... Tako izgleda život bivše zvijezde!
A sta rade US5? U sl. broju, BRAVO ti predstavlja novog člana grupe.


Jay:
Veoma se dobro sjećam svog prvog raskida, Imao sam 18 ili 19 godina. Moja velika mladenačka ljubav, s kojom sam bio oko 2 godine, rekla mi je da je kraj i da me ne želi više videjt. Imala je razlog. Bio sam veoma posesivan i ljubomoran, želio sam sve da kontroliram. To ju je, naravno, umaralo i na kraju joj je dosadilo. Ali kasnije sam je ponovo osvojio, a zatim ostavio...

- 19:42 - Naruči!!XD SaMo(2) - Printaj! - #

ponedjeljak, 17.11.2008.

Najbolji dan u mom život

E pa danas mi je ročkas i zahvaljujem se svima na čestitkama.
Posebno Chrisa, Anamariu,Ivani,Zoe,Lindi,Ani i drugima.
Na kraju 12 mjeseca ću dobiti nećakinju ,kako super .
Nema baš novosti o us5 tj.ima ih malo .





- 15:51 - Naruči!!XD SaMo(7) - Printaj! - #

srijeda, 12.11.2008.

Promjena termina

On the 15th of November the waiting is over: Jay, Izzy, Richie and Vincent will release their new album Around the World and impress with new songs. Again the guys from US5 prove that they can improve themselves and develop their music. On Friday you can all get your own impression of the new album - because from that day on its for sale in every CD-store!

source:us5site.de

- 22:29 - Naruči!!XD SaMo(4) - Printaj! - #

ponedjeljak, 10.11.2008.

Još 4 dana do izlaska novog cd -a US5

E pa tak je 4 dana još do 14.11 a nakon toga dva dana poslije toga je moj rođendan. Yupi jedva čekam 17.11 i svoj 20 rođendan .Jedva čekam

- 13:37 - Naruči!!XD SaMo(1) - Printaj! - #

srijeda, 05.11.2008.

Cayce novi član benda

E pa kao što ste već sigurno čuli Cayce je novi član benda us5 .
Ima 19 godina i dolazi iz Los Angelesa .Pa tko ima myspace može ga dodat pod friends ovo je njegov myspace http://profile. myspace. com/index. cfm?fuseaction=user. viewprofile&friendid=422366952 .

Cayce dobro došao u bend .

- 12:56 - Naruči!!XD SaMo(5) - Printaj! - #

utorak, 04.11.2008.

Novi član Us5

Sein Name ist Cayce er ist 19 Jahre und er ist aus LA

Pics 1



Pics 2

- 12:29 - Naruči!!XD SaMo(7) - Printaj! - #

subota, 01.11.2008.

Around the world

"Around the world" album

Officijalno je potvrđeno koje će se pjesme nalaziti na albumu koji izlazi 14.11., a to su:

[1] Around The World
[2] The Boys Are Back
[3] Stay On Top
[4] Make It Last For Life
[5] Relax
[6] Round & Round
[7] Stop
[8] Cruisn'
[9] Nothing Left To Say
[10] I Don't Wanna Leave
[11] Friday
[12] Don't Let Me Go
[13] Endless Feeling

objavio je to musicload.de)

- 20:12 - Naruči!!XD SaMo(4) - Printaj! - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.