stefica cvek u raljama nyc

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (3)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (2)
Svibanj 2006 (5)
Travanj 2006 (6)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (11)
Prosinac 2005 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Ako ste zeljni znanja, gladni informacija, novih spoznaja,i iznad svega volite ucit...ovde ce vam bit dosadno.


"There are many things to think about,
but nothing to worry about”
MK


Rodena u Splitu, ne zivim u Splitu, a jos sam ziva
ovo sam negdi vidila,i mislim da je steta da se ne salje dalje

Linkovi
Slobodna
Radio Dalmacija
Za Split
Voice of America
Economist
NYTimes

ako ti nije dosta, emajliraj me
pazivamo@yahoo.com



Ako zelis vidit koliko si udaljen, priblizen ili povezan
sa drugim blogom klikni ovde

14.01.2006., subota

Blast from the past

Ima li sta bolje od jutarnje kave, novine i lipog pogleda...sad vidite kako su moji prioriteti poredani. I dragi z. uvik uzdise, kuka i stenje kako ja nista drugo ne znan radit kad doden doma nego visit po kavama...ahh a onaj potez za popit kavu: Riva, Ovcice, pa u "Mora" di ti je Brac ispred nosa, jel mu iko' pjesmu spjeva?? ako nije, vrijeme je..
Nego nisan ja tila poc u ovom smijeru..u biti evo jutros pijen kavu, (opet pijen kavu), citan novine, imam pogled, nije brac, ali je neki drugi otok...necemo cjepidlacit, otok je otok...uzivam i mislim se kako ja uvik naletim na neke diktatore od sefova?? JA ???? Ja koja sam tip koji misli da za sve postoji rijesenje, ko radi taj i grijesi, ljudi smo, dogovorit cemo se...i da nema tog posla koji se ne moze naucit, nema stvari koja se ne moze popravit....osim ako bas nisi neurokirurg jel? Tip ljudi koji veoma ozbiljno pristupa svom poslu meni je u najmanju ruku smijesan, (ne smisan), a od onog drugog dijela koji ne zna nista drugo nego samo pricat o svom poslu bizin ka dava od tamjana.
I sad se ja mislim kako to uvik naletim na sefove tipa A. Tip diktatora koji te pogleda cudno kad trazis godisnji, pogled broj 56 "zar ima zivota posli posla". Ah, a mani u zivotu sve vaznije od onoga sta se desava od 9 do 5.Doduse ovo je sluzbena verzija, nesluzbena je da ja radim i sta triba i sta ne triba tokom radnog vrimena.

E da, ovoliki uvod je bitan, radi lakseg razumijevanja price koja ide dole...

Ima tome jedno par godina, ostala ja bez posla, i sad dok se nade drugi, ne budi lin, (citaj, nestalo i novaca) obisla ja par ducan u kvartu i rekla; ja bi radila.
I super, nadem ja posa u jednom, tipa naseg Koteksa, odijel posuda...Dodem prvo jutro na posa i stas' sad radit..kaze meni sef aj ti se malo upoznaj sa asortimanom, aj setaj okolo. Kako to upoznavanje nije trajalo dugo, mislim teca ko teca, pijat ko pijat..a i setnja mi brzo dosadila, uzmem ja krpu i pocnem brisat prasinu...i ajde nekako u sali i smijehu prode i taj dan. Kad vidi vraga, dodem ja doma, iii...poruka na telefonu: mi smo zadovoljni kako ste prosli intervju, molim vas da dodete sutra da vas zaposlimo. Jupppiiiiii !! Eh sad triba ic nazad u prodavaonicu stakla i svega lomljivoga i javit im da; ebi ga, zao mi je, ali bolji posa je bolji posa..

I svane i taj dan..nekako teska srca..socijalisticki sistem me tada jos drza, ko je vidija otkaz davat mos' ga samo primit!! odem ja i kazem sefu tamo.
- Mr. Glass, khmm..ovaj znate, eto, fala vam sta ste mi dali tu cast da radim ovde..ali eto, sve sta je dobro kratko traje..pa eto,znate..ponudili su mi bolji posa..eto i tako..ja vise necu ovde radit.
A on mene pogleda..onako prezrivo..hladnim pogledom i jos hladnijim glasom kaze:
- What a shame..we train you !!

O tipu A sefa..drugi put...neda mi se ovi dan kvarit..i prigodna pjesma za kraj...evo me doma,dobre volje sam odma, na materinoj spizi....





- 13:32 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>