***Ignored no more***

13.10.2007., subota

Ignored in afterlife... + NERVOUS UPDATE

Sve mi se čini da ću morati klonirati izgled svog dragog perversionreloadeda u potpunosti na ovaj surogat koji mi se gadi... A, valjda ću i njega zavoljeti, ipak sam mu otac, jest da je bio neplaniran ali kad sam ga već stvorio, red je da se o njemu i brinem, zar ne?

Ne mogu vam opisati razočaranje u „pravnu državu“, „održivi razvoj“, „transparentnu politiku“ i „bilateralne odnose“ koje blog.hr i njegov helpdesk pružaju svojim korisnicima. Nikako da shvate da su oni tu zbog nas, a ne mi zbog njih. Kako bih volio pozvati sve blogere da tjedan dana ne napišu niti jedan post i da se suzdrže čak i od otvaranja tuđih blogova... Vidjela bi gospoda onda što znači bojkot... Stoka...

No dobro, da ostavim tu frustraciju po strani i okrenem se nekoj drugoj. How about frustracija zbog frustriranja? Shvatio sam da moram pomoći svojim živcima ako ih ne želim ne imati tamo negdje do kraja moje visoke naobrazbe. Jer živciram se oko svake vražje sitnice, eksplodiram ko krivo namješten pretis lonac samo da bi nakon deset minuta bio totalno cool kao kukumar iz leda, čak se ne mogu niti sjetiti što me iznerviralo! To nije dobro, nije ni najmanje, mogu samo zamisliti koliko idem na živce ljudima oko sebe sa svojim ispadima. Dakle, preostaje mi nekakva terapija koja pak NE UKLJUČUJE ikakvu kemiju jer sam premlad da se (opet) kljukam Normabelovima i Praxitenima. Možda da gledam na frustracije kao na helpdesk? One su tu da me pokušaju nanervirati, a ja sam dovoljno jak da ne nasjednem na provokaciju nego otšetam visoko podignutog nosa?? Yeah...that`ll work a`right...

Anyhow, danas sam sretan zbog jedne stvari. Naime, uspio sam si dokazati kako mogu završiti s onim što me strahovito živcira (vidite, ne mogu ja bez svojih nerava, nikako), samo ako pristupim trnju s velikim škarama. Da pojasnim? Jel treba metaforu pojasniti ili samo da pojasnim problem?

Dobro, samo problem, Dakle, već me tjedan-dva muči moja precious bicikla koji bi naradije u Savu zafrljačio da mi nije žao te jadne rijeke. Naime, sveobuhvatnoj lepezi problema na mom bajku odnedavno se pridružio i prednji prijenos koji cvili, melje, škripi, nariče i zavija kada se nagazi da lijevu pedalu. Prvo mišljah da nije problem u gazištu pedale ali si onda postavih pitanje da koliko je samo ljudi slušalo takvo cviljenje zbog jednog malog komada plastike? Kojeg, btw, ne mogu niti odvrnut da vidim jel u njemu problem jer mi nedostaje neki vanserijski gedor i jednako vanserijska ručica koja je dovoljno duga da uđe u vanserijski duboku rupu... Ali o tom potom.

Nakon pomnog kontempliranja nad problematikom te nakon nekoliko bezuspješnih zavata glede skidanja gazišta, naumpala mi je brilijantna ideja da se uopće ne radi o tome nego o vražjem prijenosu! Ako se sjećate, lijeva strana se već na početku našeg suživota pokazala svojeglavom kada joj je stalno otpadala pedala. Da. I tako sam danas otšetao do Konzuma, kupio si WD i spizdio jedno litru dok je stvar konačno prestala cviljeti. Znam da ćete mi reći kako sam trebao koristiti neku mast namijenjenu za to (jel mi to uopće itko htio reći??) ali gledajte, lakše mi je dati 34 kune za pola litre WD-a neko milijardu kuna za kilo masti od koje mi treba samo par grama. Tako da stvar sada hoda, jest da je počelo školjocati nešto sasvim deseto što prije operacije nije škljocalo ali to me ne zabrinjava, barem ne dok ne ugrozi moj opstanak na sicu.

Međutim, ovaj pothvat mi je samo potvrdio dobru odluku da ne idem studirati medicinu jer ako uspijem na bicikli popraviti jedno i istovremeno pokvariti drugo, što bi se tek događalo u bespućima trbušne šupljine mojih pacijenata?

Da. I tako opet provodim vikendove sam; mislio sam da sam se toga riješio odlaskom iz Dubrave. Ali stvar je još gora jer sam sada bliže svima pa onda očito svi misle „što ćemo ga ić posjećivat sada, ajmo sutra, ionako smo blizu pa danas-sutra, nije važno...“... A Medo čeka, DVD plejer se ohladio od čekanja.... I tako... Myrtus još i nekako održava svoj blog, o Mišku i njegovom neću niti pisati, znao sam da je to Pirova pobjeda natjerati njega da otvori blog... A i ostali su blago umrtvljeni. Ne znam jel to sezonska depresija ili samo lokalna anestezija ali it seems it is going critical...

Stoga idem ja sada do Konzuma, na svom repariranom bajku, kupiti si od ove crkavice koja mi je ostala još malo nepotrebnih kalorija (iako sam danas pojeo [evo na prste jedne ruke] buhtlu od sira, Dorina čokoladu s ledenim punjenjem i Pringles light, dakle nisu nepotrebne nego PRIJEKO potrebne ali jbga, semantika) da se utješim... Tješit ću se proteinima, oni me barem razumiju... A imam i fiksiran bajk, pa ih se mogu i riješit kad postanu preglasni... Pusek, idem napraviti samoubojstvo aminokiselinama...

UPDATE:

Upravo mi je Dnevnik digao tlak, točnije glupi novinar koji je završio izvještaj o političkim strankama. Ne znam jeste li čuli i vidjeli ali izvještaj je bio sa Cvijetnog trga gdje se moglo potpisati peticiju „Želimo znati tko financira političke stranke!“ I priča reporter, priča, ubace Mesića koji opet pljuje po Kosorinki... I onda na kraju reporter završi riječima: „No ipak građani su mnogo više interesa pokazali za peticiju `Životinje su mi prijatelji`jer izgleda da ih ne interesira tko financira hrvatske stranke!“. Ili tako nešto...

I onda si ja mislim, u državi kao što je naša, s tisuću i jednim problemom kojeg imamo, je li TOLIKO bitno tko koga financira?? I što ako se ispostavi da, hipotetski, HDZ financira Cosa Nostra??? Hoće li se stanje u državi popraviti ako mi to saznamo? Neš ti, opet će nešto slagati, čekat će se zastara i pojeo vuk magarca! Ma dajte molim vas, čega li se sve neće sjetiti ovi protivnici na političkoj sceni sada uoči izbora? Čekajte, nije još niti počelo, sada kada se zahuktaju predizborne kampanje nagledat ćemo se prljavih trikova i praznih obećanja...

I da znaš, pametni reporteru, ovu našu državu bolje bi vodila populacija zagrebačkog ili splitskog zoo-a nego oni primati u foteljama. Ja sam potpisao peticiju za životinjska prava, a tko koga financira i tko koga reketari, ma mogu mi ga s nogu....


- 18:45 - Vaše neprocjenjivo mišljenje (5) - Ubij još jedno drvo! - Dovedi se baš tu...

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv