Tamo gdje ljubav počinje...

17.02.2007., subota

Ne, ništa nije bilo, a da nije moralo, nema tog lica što se nije boralo. Nema kamena što jednom neće postat' prah, a ni ramena što neće osjetit' strah...



Evo u trenucima dosade sam odlučila napisat nekih novih par rečenica... Došlo mi. :)
Nije normalno kako mene Merlin inspirira svaki put na novi post.
Ali ozbiljno.
Hvala mojoj Ady na tome :):) kiss


Image Hosted by ImageShack.us


Baš mi sad nešto palo na pamet...
Ta blog prijateljstva. Ili bolje reći virtualna.
Nikad nisam baš vjerovala da se neko normalno prijateljstvo može steći preko interneta. To mi je tako glupo bilo...
A sad sam se uvjerila u suprotno.
Toliko dragih ljudi sam ''upoznala'' i toliko novih kontakata stekla.
Ja inače obožavam upoznavati nove osobe, te svaku vrstu komunikacije.
I baš ti se ovaj blog, i svi ti ljudi, uvuku pod kožu... :)

I da mi je netko rekao prije, da ću se svakodnevno čuti sa nekim koga nikad uživo nisam vidjela,
i da ću čak i telefonski pričati s tom osobom, rekla bih mu da nije baš sav svoj... A sad? Meni dan ne može proći da se ne sjetim svoje prije purgerice :) I strašno sam se vezala uz nju, i drago mi je da smo se tako skompale. Čekam ja da je i uživo izgrlim... jednom je ta prilika propala, jer sam ja zajebala... ali ima dana, kad tad će se ta prilika ponovit! :)
I zbog svega toga neću nikad žaliti što sam otvorila blog. =)


* Ako me ikada sretneš, u ovom ukletom gradu, ostani mirno, na istoj strani pločnika... Ne stavljaj ruke na lice, nemaš što od mene kriti, glavu gore, nama je ljubav lozinka... *


A i razvijaš malo maštu putem posteva. (da bi se bolje spremio za zadaćnicu iz hrvatskog, afkors!! da da...:))
Ali bez obzira imaš li smisla za pisanje, gušt je ovako izbacivati sve misli, dijelit ih s nekim, i čitat nečije mišljenje o tom što si napisao.
Mislim da i nije toliko važno znaš li se lijepo izražavati.
Po meni je mašta najvažnija. :)
Čovjek bez mašte je čovjek bez krila. Ili tako nešto. Ne znam baš sve te izreke, ali poanta je tu.
Ne znam, ja ne bi mogla bez sanjarenja, fantaziranja. Pa taman to ne podijelila s nikim.
Meni je važno to.
I užitak je tu, naravno. Iako ima i onih koji doslovno žive u tom svom svijetu mašte.
Meni je dovoljno prije spavanja, ili dok crtam (i slušam merlina...hihi) malo razmišljat i maštati.
To je to :):)


* Pusti suzu, daj mi znak... da još nije prestalo, da nikad neće prestati, mogu proći stoljeća, mogu ti i umrijeti.. a ti me nisi prestala, i nikad nećeš prestati... ljeta, zime, proljeća, za tebe ću živjeti i pjevati... *


Scenarij za danas je crtkaranje po bilježnici iz politike, u pozadini Merlin, mašta na ON, i eto ga.
Postoji li šta bolje, trenutno? No way... :)

mah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.