Tamo gdje ljubav počinje...

15.02.2007., četvrtak

I ne znam kad, i ne znam gdje, ići ćemo istom stranom ulice.. vjeruj mi dušo, srest ćemo se.. u svijetu tajni, mi nismo sami... **

Evo, nakon male pauze od virtualnog svijeta, vraćam se natrag :)
Sad ste gotovi....hihih :D

I tako, svi pričaju(i pišu) o ovoj gripi koja hara našim prostorima.... i eto, mene je isto zahvatila. Ali na sreću, u nešto blažem obliku... :)
Mene je samo mala viroza uhvatila. Samo sam jedan dan imala fibru(i to jako malu), a dalje me samo nastavio mučiti kašalj, kihanje, i ostale ''sitnice''...
Napokon sam se danas vratila u civilizaciju... :)
Ma je, škola izludi, to sve stoji. Ali jebote, dosadno je doma stat neprekidno, bez ikakve ideje za kvalitetno utrošit svoje vrijeme kao bolesnika... jadno. Ova televizija mi se gadi. Reprize reprizinih repriza. Katastrofa.
Jedino ako je baš neki novi (dobro, ne baš tako stari) film, onda su najave mjesec dana unaprijed, tako da mi to SLUČAJNO ne bi propustili!
Uf, kako me to nervira. E pa, namjerno ga ne bi gledala! hihih...
Ma daj, navila se o tv-u, kao da je to nešto što nitko ne zna. :)
Idemo dalje.:D

Image Hosted by ImageShack.us

Osjećam se trenutno skroz ok. Ne znam zašto sam to sad morala podijelit s vama, ali eto.
Nisam tužna, ali nisam ni pretjerano happy. Ali baš sam ono TOTALNO ok. Prosjek. Malo bolji. :)
Ma jebeš ti probleme sa 17 godina. Šta će onda bit sa 25? (bezveze pukoh godine, nek se nitko ne nađe ''uvrijeđenim''...hehe)
Dobro, ima uvijek problema, pa i sa 12 godina. Ali trenutno samo mislim na one čisto mladenačke gluposti.
I baš mi je dobro. Pa nemam se ja na šta žalit. :)
(trenutak samo, upravo pušem nos, pa će malo potrajat. Strpljenja molim. :)
......
........

O jebem ti gripu. Pa nigdje kraja ovome. :)
Potrošila sam dvije kutije onih K+ maramica. (veliko pakiranje). Nije to dobro. Mrzim kad mi je nos cijeli crven. Uf... :(
Ali dobro dosta o tome.
Bolest-- zabranjena tema. Dovoljno slušam ovih dana o tome :)


Dakle, da se vratim na priču.
Što sam sad htjela reći... (blok.... :))

Eh da, osim što sam izrazito ok, ima jedna stvar koju još nisam do kraja prežalila...
A šta ćeš, događa se i to...
I sigurna sam da se taj zbog kojeg ''žalim'' ne misli ovoliko o meni koliko ja o njemu. Ali što mogu kad me se dojmio taj osjećaj koji mi se prvi put stvorio s njim.
Baš ono, čista fizička neka privlačnost.
Evo za primjer, već negdje oko dva mjeseca imam nekog(ne službeno, jer to ne mogu podnijet, ali eto, recimo da je tako). I drag mi je, napet... ali ne na taj način na koji bi htjela. Vuče me nešto njemu, i svaki put kažem da neću to više nastavljat, ja opet tu odluku zanemarim. Ali dobro, to je sastavni dio mladosti(i ne samo nje..heh).
Ali nikad s njim nisam to osjetila kao s ovim ''neprežaljenim''.
Rekla bi moja prija-- taj mi je moj kao medo. :D
Ono grlila bi ga, mazila, sve nježno. Ali...
To dosadi.
Nisam ja baš za neke prevelike nježnosti. Nije to za me. :)

I da, shvatila sam skroz da se palim na neke macho muške. Ajme baš sam to nekako uvijek prezirala, ono, ispadalo mi je da je to nekako glupo totalno. Ali nije nije....heh...
Pod tim macho ne mislim sad da on treba bit neki motociklist, duge kose, istetoviran i šta ja znam šta.
Nego ponašanje.
Ono, daj budi ti muško. Ostalo prepusti meni :)

Ma nevermind, to je samo moje fantaziranje.. =)
Ali fali mi taj netko. I žao mi je što nisam onu priliku iskoristila.
Ali ja i vjerujem u sudbinu. Ako je suđeno da mi budemo skupa(ajme kako ovo zvuči.... sladunjavo...hihi) onda ćemo kad tad se opet vidit. Jer, prošle godine mi je bio sličan osjećaj, i opet nije ništa bilo. A sad kad smo se kasno sjetili i shvatili da smo jedno drugom zanimljivi, opet nije ništa bilo. Ali smo se opet vidjeli. A bilo je sve već ''izgubljeno''. I nisam ga se ni sjetila. I evo što mi se dogodi.
A nije ni trebao doći. Sve je slučajno ispalo.
Zato baš i imam vjere da će sve kad tad doći na svoje. Naravno, ako tako treba biti.
A ja ću do tada žalit za tom prilikom. :)

Idem sad malo bacit koji pogled na TV (da se opet malo razočaram), pa u krpe...
I hvala Bogu, nemam prva dva sata... spavanac... :)

Ljubim vas i nemojte mi se razbolit(ako nije već kasno) :D kiss

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.