Tamo gdje ljubav počinje...

12.01.2007., petak

Ko mnogo daje, malo prima, ti ništa ne znaš, draga moja... Večeras pijem u čast prve, od svojih ljubavi bez broja... **



Evo me nazad smijeh

Ne znam uopće zašto pišem novi post... nemam nekakvu posebnu temu, a ni inspiraciju, ali eto... muka mi je više gledat onaj stari post... prezbunjen je... smijeh

I tako, ja lipo taman malo odmaram... (ne znam od čega...ali doobro..rolleyes) Slušam lipo neku mjuzu, taman se najela..(uf, moram hitno smanjit to moje prežderavanje... vaga mi nešto počela veći broj, nego inače, prikazivati... eek)
I mislim se ja da ću se definitivno ubit, jer škola počinje u ponedjeljak... ajmee... kad se sjetim koliko ću OPET morat učit...neeee.. oću ljeto, oću more, kupanje, turiste(mislim, mlade turiste afkors wink)... mrzim zimu!! Nije to za mene... :(
Ali dobro, šta je, tu je... nije da imam izbora...
Tješim se da je ovo polugodište ionako dosta brzo prošlo... valjda će tako i drugo!! wink
Lipo kad završi škola, uživat u ljetnim radostima...i onda--- EKSKURZIJA!! Ajme, napokon!! smijehsmijeh
Idemo u Češku, cijela generacija... ma nije mi ni važno gdje ćemo... samo da bude dobra ekipa, luda zabava...ostalo mi nije važno... kao da ću puno toga i vidjeti?? nono
Ma neću još o ekskurziji... samo ću još više tugovat što je škola za 3 dana...no


Image Hosted by ImageShack.us


Sinoć u mene prija spavala pa smo, po običaju, razglabale o svim mogućim glupostima. I uglavnom, da ne duljim o tim (nevažnim) detaljima... pričali smo o fakultetima. I što se toga tiče, nemamo pojma di bi. Je, ima još do toga, mi smo (tek) 3.razred, ali svejedno... barem da znam otprilike šta bi tila... ali ni to više ne znam...
Ja sam odmalena htjela upisati Američki Koledž Menadžementa u Dubrovniku...ali nisam tila ići tamo, jer nekako ne bi tila živjeti u Dubrovniku..iako mi je veliki plus tom faksu bilo to što su predavanja na engleskom jeziku. Jer, jezike obožavam, i to je jedino što znam da mi baš baš ide. A menadžment me isto stvarno zanima. Ali, onda mi je dosta njih reklo neke druge informacije o tom fakultetu, i malo pomalo, odustala sam od toga.
I bez obzira što upisala, znam da idem u Zagreb.
Ali, sad ćete mi vi, koji ste već prošli te muke oko upisivanja, pomoći malo, iako znam stvarno da se ne trebam žuriti oko toga, jer ima vremena... želim sada, bar neke osnovne stvari, znati.
Zanima me menadžment, ali problem je što u Zagrebu nema baš studij samo s menadžmentom...nego samo na ekonomiji. A grozim se od ekonomskog fakulteta...ne pitajte zašto, jer ne znam!
Vidjela sam na internetu da ima neki Zagrebački studij menadžmenta. I super su mi predmeti, ali ne znam baš koliko je to dobro...
E i zanima me studij politologije. Sad ili smjer novinarstvo, ili baš politologija...ne znam. Novinarstvo mi je super, i to mi je oduvijek bilo interesantno, ali dobro, važno je imati smisla za nešto...tako da ne vjerujem baš u tu opciju.
I sad, razlog zbog kojeg ovo pišem je da mi vi, koji ste ili iz Zagreba ili koji ste informirani o tim stvarima, da mi lipo kažete neke informacije, čisto da budem upućenija malo... Hvala smijeh


E sad kad sam se toga riješila... idemo dalje. yes
Ma nemam trenutno o čemu pisat, javit ću se radije sutra s nekom određenom temom, jer sad mi ne pada ništa na pamet... a i iskreno, nemam volje... :)

Nadam se da shvaćate, i eto ovaj put nema onih mojih dubokoumnih rofl , zbunjoznih postova, ostali ste zakinuti.. e jebi ga nono dogodi se i najboljima... smijeh

¤¤ ljubim vas ¤¤




Ne mogu ja...

Znam da si oduvijek bila nevjerna,
vjerovao da mozda proslo je,
nisam umio, nisam zelio da vratim ti sve,
ja ne mogu to. . .
da stvaram ti bol, da radim po tvom, i vracam ti zlo,
ne mogu to dozvoliti, ne zelim ja da budem kao ti. . .
Ne mogu ja, gledat to lice andjela,
sto pravi lik ne otkriva,
dugo su moje oci ostale bez sna...
i sada znam nikada neces
uspjeti nekoga stvarno voljeti. . .
uvijek si samoj sebi bila dovoljna. . . .
Znam da si oduvijek bila nevjerna,
vjerovao da mozda proslo je,
nisi umjela, nisi uspjela-da zavolis me,
ja ne mogu to, da stvaram ti bol, da radim po tvom,
i budem kao ti. . .
Ne mogu ja, gledat to lice andjela,
sto pravi lik ne otkriva,
dugo su moje oci ostale bez sna. . .
i sada znam nikada neces
uspjeti, nekoga stvarno voljeti. . .
uvijek si samoj sebi bila dovoljna. . .

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.