Izmedju dva stupa

<>

Nestati... Postati...

Moj anđeo čuvar mora da je stvarno veličanstveno biće. U prošlosti mojoj
je bilo svakakvih čudnih situacija ali tek sam poslije shvatio da je anđeo bio
umješan u nekim jer da nije ovo sada nebih pisao jer bi vjerovatno bio negdje
na astralanoj razini. Svi mi imamo u životu takve situacije samo što neobraćamo
pažnju na njih.

Kada sam bio klinac i kada bih zaspao sjećam se nekih čudnih "snova " koji su se
znali ponavljati. Djete kao djete sebi to nezna i nemože objasniti a strah ga je pitati
nekoga da ga ne proglase ludim. Možda bi mislili da haluciniram ili imam bujnu maštu.

Sada ću napisati nešto za što će me neki koji nisu nikad čuli za to napasti i pisati svašta
u komentaru na ovaj blog. Neki će misliti da sam drogiran drugi da je to sotonizam ali
neka pišu to nije moj problem nego njihov ili vaš koji ovo čitate.

Da !! Sada znam da su to bila veličanstvena bića sa viših razina , neopisive ljepote ,
svih mogućih boja i oblika, Fantastičnog sjaja i ispunjena totalnim blaženstvom.
Najvjerojatnije su to bili anđeli ili deve kako ih zovu Indijci. Ali kad bolje razmislim
nije ni bitno kako da ih nazovem bitno je to da su oni u tom trenutku moga života bili
prisutni. Kasnije se više nisu pojavljivali i ne sjećam se kad je sve prestalo ali moguće
da je to bilo negdje oko moje 10 ili 11 godine. Neznam možda su oni prisutni i danas tu
oko mene ali ih ja više ne osjećam i nevidim. T

Tko je kriv za to ? Mislim da smo svi mi krivi za to da prestaje komunikacija sa njima
kada djete navrši određen broj godina. Djete kao djete kao i svi kad smo bili djeca svima
su nam nametali svoja mišljenja , stavove, ponašanja , strahove. Svi smo usvojili prisiljene
norme ponašanja od roditelja , društva , škole , religije i odgoja.

Nema slobode istinske slobode jer istinska sloboda je u nama samima.
Djeca su u početku slobodna ali tu slobodu neuspiju zadržati u kasnijem
životnom razdoblju jer vide druge kako se ponašaju i koji im govore nemoj
ovo nemoj ono to ti je štetno . I tako svi počinjemo sa lažnim životom.
Svi glumimo i imamo maske na licima i skrivamo se iza njih, jer mislimo da smo bolji
od drugih ali nemožemo biti bolji jer JA nije bolje od TI . JA ne postoji postojimo
samo MI kao jedan svjet jedna planeta jedan kozmos ujedinjena u ljubavi , miru ,slobodi
kreativnosti i spoznaji.

Varalica u nama je uvjek tu uvjek prisutan i teško ga je pobjediti jer zna sve moguće trikove
kako da nas prevari. Prevarant , teški prevarant .

Tko je on ?

Nitko drugi nego naš ego . Napuhani smrad , ljubomorni gad. Teško , gotovo nemoguće
ga je uhvatiti i izbaciti van istjerati, jer skriva se duboko u nama. Koliko god ga pokušavam
pobjediti još uvjek nisam uspio . Lakše je zauzdat vjetar , ukrotit munju nego njega.
Bježi skriva se u mračnim dubinama mojim i vašim. Toliko me dobro poznaje bolje nego
što sam poznajem sebe , on je ustvari onaj koji me poznaje najbolje od svih.
Ali pomalo pokušavam utišati um da bih mogao čuti glas TIŠINE .

Neću više da budem među onima koji spavaju .
hoću buđenje pravo veličanstveno buđenje
Hoću da vidim život i sveukupno postojanje
kao živi organizam u cjelokupnoj njegovoj ljepoti.

V. I. T. R. I. O. L.

- <> - Komentari (0) - Isprintaj - #

<>

Delfin

Imao sam namjeru pisati o sasvim nečem drugom ,ali me je u tome
prekinuo delfin koji je uranjao i izranjao iz mora. Nešto fantastično
za doživjeti. Veličanstvena životinja možda čak inteligentnija i
od čovjeka. Predivno je to kako se veseli životu. Ljudi koji
šeću uz more kada ga primjete zastanu barem na pet minuta
da pogledaju taj veličanstveni ples. Neki tvrde da plivanje uz
delfine pomaže retardiranim osobama da se bolje osjećaju.

Da se osvrnem i na sam blog. Interesantan alat pogotovo za
koji vole pisati vlastiti dnevnik jer svoje misli i zapažanja mogu
podjeliti sa drugima anonimno. Dobar za ljude koji imaju vlastitih
problema bilo fizičkih, psihičkih, emocionalnih ili duhovnih
( a tko ih nema ? )
Blog može poslužiti dobro i sličan je metodi Intenzivnog
dnevnika od Ire Progoffa ,ako ste čuli za tu osobu.
Metoda pogodna za ljude kojima je teško svoje probleme
usmeno premjeti drugoj osobi a koji sami vole pisati dnevnik.
Osvješćivanje nesvjesnog u nama a svi smo mi velikim djelom
svoje osobnosti pod tim utjecajem.
Za više informacija najbolje je pročitati knjige od PROGOFF-a.

- <> - Komentari (0) - Isprintaj - #

<>

N O Ć

Ostao sam sam dok svira band ostao sam sam
(Atomsko sklonište)

Ja i mjesec smo ostali sami , utihla je sva buka ovog grada ako se ovo
može nazvati gradom. Euforija neka euforija koja traje sedmi i osmi
mjesec pa čak ni toliko i to je sve.

Pitao sam mjesec kamo se svi ovi ljudi žure. Kakva je to gužva kakva
euforija u čemu je problem.
Mjesec je odgovorio : Trka i neka zbrka u svim tim ljudskim glavama
trče a neznaju ni sami za čime i što traže valjda pokušavaju naći svoju
sreću , neznam ni ja.
Dali je to bit postojanja. Trči vamo trči tamo , želje ,želje ih vode ali ih
vode bez cilja ,cilj nije definiran. Sve je "dobro" dok je buka jer onda
si u društvu i tvoja se čula zabavljaju sa svim i svačim.
Ali kad ostanu sami onda tu većina nas jednostavno pukne pogotovo ako
nemaju u tom momentu neke zanimacije jer um voli zabave, voli da bude u
centru pažnje. Malo ljudi može podnesti da noćima sjedi i sluša tišinu, a
ona nam ima tako mnogo za reći. Većina njih mora biti na nekom stimulansu
da bi mogli izdržati sjediti na jednom mjestu potpuno sami.

Ja sam tu već 102. noć zaredom a još mi nije dosadilo,ali se ipak zadnjih par
noći pojavljuje lagana monotonija. Onda se neku večer pojavi neki tip
dođe do mene i kaže mi : "Baš ti je dobrop ti tu samo sjediš i dobijaš plaću"
Ej !!! , čovječe plaća mi je toliko" velika" da me je sram ljudima reći kolika je.
Čuj dečko lako je sada sjediti na otvorenom sada po ovoj toplini ali sjedi ti tu
kada je hladno po kiši buri ,grmljavini i ostalim vremenskim prilikama i neprilikama
na temperaturi od nekih par stupnjeva iznad nule samo dva tjedna pa onda
da malo osjetiš kako je meni dobro. A taj auto što ga voziš su ti kupili mama i
tata zato nemoj pričati priče nego idi ljepo doma igrati džepni biljar.

- <> - Komentari (0) - Isprintaj - #

<>

Genetska bomba

Baš čitam novine kad ono naslov otkriven genetski preinačen kukuruz.
Jednom pred par godina je jedan tip rekao da će genetska bomba kada
se jednom aktivira biti gora i od atomske bombe. Igramo se boga i evo
što smo dobili. Čini se da je tip bio u pravu. Ljudi pa više skoro da nema
normalne hrane pogledajte samo voće ja ga zovem silovano voće.
Štakorov gen staviš ovamo , škorpionov onamo i evo sranja. Sad ameri
hoće kada su već sjebali sebe i svoje usjeve da to uvale i Europi. Ovi naši
političari to nevide ili se možda namjerno prave glupi. "Pametni" Čobanković
kaže u novinama : " Morat ćemo oglasom pozvati seljake da unište kukuruz
iz GM sjemena " , dobro JUTRO GOSPODINE ČOBANKOVIĆU ali što si do
sada radio već kasniš debelo kasniš. Samo se vi igrajte sa genetskom bombom
a neznate kakve sve *izdarije može da napravi da se posljedice nemogu predvidjeti
ni u naj fantastičnijim romanima

Novinski tekstovi u bliskoj budućnosti bi mogli i ovako glasiti :

Rođena beba sa repom od škorpiona ubola svoju majku
lječnici se bore za njen život.

ili možda : Kukuruz i drugo voće i povrće napada seljake na poljima.

Možda zvuči kao naučna fantastika ali mnogo je toga do prije par godina bilo
naučna fantastika pa je postalo stvarnost !!!

- <> - Komentari (1) - Isprintaj - #

<>

Stari frend

Jučer sam sreo starog frenda , nismo se vidjeli negdje oko devet
mjeseci. Ja upadam u market i slučajno ga zapazim kako sjedi
na stepenicama od marketa i pije pivu sa nekim likom.
Mislio sam uzeti dve pive ali kako sam njega uočio uzeo sam
četiri.

Dok smo ispijali pive pričali smo o tome što ima novo.
Ništa se bitno kod njega nije promjenilo, on je i dalje hipy
iako ima već poprilično godina, pušta kosu i bradu već
godinama ili bolje reći desetljećima.

Čini mi se da je on tipičan primjer kako slobodna čovjeka
lako uništi. Žali mi se da nema struje već skoro godinu
dana jer su mu isključili kako nije plaćao. Tip je čudan
ali to je ipak njegova slobodna volja i ničija druga.

Živi od socijalke već dosta godina i ništa ne radi a da se
malo potrudi mogao bi živjeti ipak nešto bolje.
Govori da je joint sve što mu je ostalo jer kada se napuši
zaboravi na sve probleme.
Vjeruje u boga i kaže da je to sve božja volja.
U nekim se pogledima slažem sa njim ali ne u svima.

Ljudi ipak nisu roboti jer imaju svoju slobodnu volju koju
koriste onako kako hoće i trebali bi nešto učiniti da
promjene svaku situaciju sa kojom nisu zadovoljni
Ali njemu je očito važnije da bude primjećen među
ljudima i da uvjek bude u centru pažnje da ga svi dožive
kao velikog čudaka kojemu je kuća puna smeća koje
godinama nije bacano samo zbog ljenosti.
Ali što ćeš glumiti čudaka ako nemaš za život i živiš na
rubu gladi i bez struje. Prvo treba srediti svoju egzistenciju
pa onda živjeti kao boem ili na margini društva. Barem je to
moje mišljenje a sigurno i većine ljudi.
Da me je pitao možda bih mu i dao koju kunu ali nisam
mu htio dati ovako bezveze. Znam što bi bilo sa tim
kunama kupio bi za njih par grama trave i to je sve a ne bi
ni pomislio o hrani i drugim potrebama.
Stvarno žalosno nemaš struje , nemaš što jesti a kupuješ
travu od te jadne sitne socijalke. Ipak je istina da je sve u
našem umu i sami smo sa svojim mislima stvorili sebi probleme
Njegova ljenost i nepristajanje na promjene su ga dovele u tu
situaciju. Žalim ga ali što se može jer nije dobro nekome
govoriti i nametati daj se promjeni ako on to sam ne želi.

- <> - Komentari (2) - Isprintaj - #

<>

Sve što mi smeta


Sve što mi smeta i što treba promjeniti :

- Bush i njegova lažna borba protiv terorizma

- Kontrola informacija i novi svjetski poredak

- Stvaranje svjetske vlade

- Amerika i životi pojedinaca u njoj na račun cijelog svjeta

- Nametanje dolara kao svjetske monete

- Svjetska banka i međunarodni monetarni fond
Pravo bi mu ime trebalo biti Fond za uništavanje država i stvaranje patnje
među narodima.

- Siromaštvo , glad, umiranje od izlječivih bolesti

- Farmaceutske tvrtke koje rade na tome da što više ljudi bude bolesno
kako bi mogli prodavati svoje navodne ljekove.

-Gušenje slobode govora

- Bezobrazno bogati ljudi koji ne čine ništa da ublaže patnje glad i bolesti

Ovo bi trebalo biti 21. stoljeće a to je sramota čovječanstva :
- Lažna demokracija i lažna sloboda, selektiranje ljudi kao
da su svinje.

NAFTA pokreće svjet jer masonski lobi ne dozvoljava čistu slobodnu
energiju koja već postoji ali samo za odabrane.
Pokrenite se i nedopustite da vas kontroliraju.
Dolaze promjene veličanstvene promjene i tko se nebude
htio mjenjati morat će nestati sa ove planete.

Poželimo bolji , pravedniji i duhovniji svjet i neka tako bude
a bit će uskoro.




- <> - Komentari (1) - Isprintaj - #

<>

Vremenska rijeka koja teče

Ostala si tamo , tamo negdje u vremenu koje se zbog nas nije zaustavilo jer ono
ide svojim tokom naprjed. Tko zna gdje bi nam bio kraj ? ,da smo znali , da smo mogli
da smo htjeli. Možda bi i sama kreacija zbog nas postala ljepša. Sunce zna , mjesec zna
, more zna gdje smo stali u vječnosti ostali.

Pogledaj kreaciju zar nije ljepa i neka te pun mjesec podsjeti na mene.
Da li se ikad sjeti i zapitaš gdje je sad. Gdje je onaj dječak i kuda ga je
odnesla rijeka vremena. Onaj dječak zbog koga si možda patila i po prvi
put u sebi osjetila buđenje ljubavi. Onaj koji je otišao u noći punog mjeseca
a da mu nisi ni ime doznala. Tako je valjda moralo biti jer mjesec zna, sunce zna
more zna za našu priču. Priču o ljubavi ,slobodi , postojanju , ... .

- <> - Komentari (0) - Isprintaj - #

<>

T O

To se nalazi u pjevu ptice što na grani sjedi
u zvuku vijetra što zavija kroz krošnje
u kapi kiše koja iz oblaka briše
To je i u moru a i u samom valu što izranja
iz mora čak i u soli mora, to se nalazi u zemlji
a isto tako i u vatri.
To može da prođe ispod duge zato što to
i je sama duga. To je sunce kao i mjesec
planina i drvo. To je voda ,to je zrak koji
udišemo. To je šuma to je noć kao i dan
To je svjetlost zvijezda . To je suton to je zora.
To je cvijet , to je livada . To je voće
to je pčela. To je zvuk isto kao i tišina.
To je postojanje to je nestajanje
To je sve što možeš i nemožeš da zamisliš.

Što je ustvari to saznaješ tako što POSTAJEŠ !

- <> - Komentari (0) - Isprintaj - #

<>

Emocionalne rane

Kada netko fizički nekog zlostavlja to treba što prije spriječiti ,ali svakako je gore od toga psihičko i emociona lno zlostavljanje
i sam sam bio žrtva emocionalnog zlostavljanja, uvjek ostaju neke posljedice na osobi a pogotovo ako se to događa u
djetinstvu kada toga nisi toliko ni svjestan. Tek kasnije shvatiš da u nekim situacijama nemožeš normalno funkcionirati.
Počnu se pojavljivati neki problemi u tvom odnosu sa ljudima. Uzrok , tražiš uzrok i dođeš do zaključka da je to što
osjećaš u sebi nešto što prije nisi mogao razumjet jer je to bilo skriveno duboko u podsvjesti. Pitaš se kako osvjestit
duboko potisnute osjećaje. Čini mi se da u meni ima mnogo potisnutih osjećaja . Što sada koga da krivim za to
dali obitelj dali boga dali vraga ili je to jednostavno karma. Nebih htio nikog krivit ali čini mi se da je za to najviše
kriv moj otac. Zašto ja i on nismo nikad normalno komunicirali možda i jesmo ali u vrlo rjetkim situacijama.
Uvjek kada mislim o tome odma mi počnu navirati suze na oči.

Kao da je među nama neka nevidljiva prepreka neka nepoznata energija.
Razmišljao sam i razmišljao i pošto se pomalo bavim astrologiom došao do zaključka da je to energija dvaju
aspekta u mom horoskopu. To su aspekt SATURN kvadrat MJESEC - otac je fizički prisutan a ipak kao
da ga nema. i drugi aspekt SUNCE kvadrat PLUTON. Ali nekaže se uzalud da je snaga svakog horoskopa
u njegovim kvadratima. Nitko nemože razumjet tvoje patnje i boli od tebe samog to je poruka koju sam dobio
valjda od svog višeg JA

P. S.

Otac mi ima NEPTUN u konjunkciji sa MC ili najvišom točkom neba ,mislim da to nekima dovoljno govori.

- <> - Komentari (3) - Isprintaj - #

<>

Moć trenutka

Još jedno jutro još jedan dan se budi. Ptice pjevaju i vesele se životu.
Čista ljepota postojanja a ja razmišljam o sebi i o postojanju, o tjeku
moje dosadašnje inkarnacije o ovih 29 godina koje su iza mene.
Prvi krug saturna je pri kraju . Točan kraj saturnovog kruga a to znači
saturnov povratak pada točno na 8. 8. 2004.g-

Koliko još krugova ostaje ispred mene teško je doznati. Jedan sigurno
barem se nadam jer svi imamo slobodnu volju ali ipak nas karma određuje
ili barem tako mislim da bi trebalo biti .

Moguća su još i dva kruga nikad se nezna.
Trebala bi usljediti totalna transformacija mene kao osobe za neke dve
godine od sada, barem su mi tako neki ljudi rekli ,e pa vidjet ćemo.

Ono što je iza mene više se nemože promjeniti, zato za tim netreba
žaliti.

Da li je trebalo biti bolje ? ,lošije ? ili baš tako kako je to zna samo
UNIVERZUM ali je slobodna volja onaj faktor u nama zbog koga
naši životi mogu biti raj ali i pakao. Za svoje smo postupke odgovorni
sami i nitko nam neće pomoć ako si sami ne pomognemo

Sve gore napisano je odraz moga uma i mojih razmišljanja u ovom
momentu ali to neznači da za 10 ili 20 godina neću sam sebi reći
ej čovječe kakva si ovo "sranja " pisao .

Ipak se nadam da sam iskren prema sebi i drugima.

Ovaj trenutak je moćan !!!!

- <> - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< srpanj, 2004 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

  • <3

    Kao i svaki cvijet, svaka mladost vene, starosti uzmice,
    cvjeta svaka mudrost i svaka vrlina u svoje vrijeme
    i vjecno nesmije trajati. Srce na svaki zov zivota
    mora spremno biti na oprostaj i nove pocetke,
    da bi se hrabro i bez tuge predalo novim,drugim vezama.
    Neka car se krije u svakom pocetku,
    ona nas stiti i pomaze nam zivjeti.

    Koracajmo veselo kroz prostor u prostor,
    ne prionimo nijednom
    kao domovini, duh svijeta
    ne zeli nas okovati i ograniciti, korak
    po korak zeli nas uzdignuti, prosiriti.
    Tek sto smo u jednom zivotnom
    krugu domaci i prisni postali.
    Samo tko je spreman na polazak i put,
    moze se odhrvati navici
    koja koci.

    Mozda ce nas jos i smrtni cas ka novim prostorima
    mlade poslati, zov zivota nikada nece prestati...
    Stoga hajde, srce, oprosti se i iscjeli"

    Hesse





    "Mudro je imati snove koji su dovoljno veliki
    da ih ne izgubimo iz vida dok ih slijedimo"

    Oscar Wilde


    "Cijeli svijet razdijeljen je na dva dijela. Jedan je vidljiv, a drugi nevidljiv.
    Ono vidljivo samo je odraz onog nevidljivog."

    Zohar 1 , 39

    "Priroda je duzna, kad nebude mogla da izdrzi moj sadasnji oblik
    da mi podari novi oblik postojanja"

    Goethe

<>3>

  • A. M. O. R. C.

    !Virtualni muzej!

    !!! Pr




    Bnei baruch Kabbala

    TJ


    Opstanak planeta



    !Fraktali - kolekcija slika


    [LINK=http://www.esotheria.com/]Knjige ezoterija[/LINK
    Nuit templAPOD

    Giza Piramid
    J.Krishnamurti - Unutrašnja revolucija


    Na dan moje smrti, kada budu nosili moje tijelo
    Ne misli da ću osjećati bol za ovim Svijetom.
    Ne plači i ne govori: "Šteta, šteta."
    Kada se mlijeko pokvari veća je šteta.
    Kada vidiš da me polože u grob, ja neću nestati.
    Zar Sunce i Mjesec nestanu kada zađu?
    Tebi se čini smrt, a to je rađanje.
    Grob ti se čini tamnica, a duša je slobodna postala.
    Koje to zrno ne nikne kada se stavi u zemlju?
    Pa zašto da sumnjaš u zrno čovjekovo?

    Al-Ghazzali


    Još nisam susreo čovjeka od kojega se ne bi moglo nešto naučiti
    ( Alfred de Vigny)

    " ... Vjera je individualni čin.
    Organizirana vjera ima
    tendenciju odumiranja,
    kristaliziranja, teži postati
    praznovjerje, sekta, religija
    radi dogmatskog nadmetanja
    s drugima.
    Istina je zemlja bez puteva
    ( KRISHNAMURTI)

    Siromaštvo nije jednostavno nedostatak novca.
    U krajnjem slučaju to je nedostatak osjećaja osobe
    za stvarnost vlastitog unutarnjeg bića ( PROGOF)

    NEBESKA PJESMA

    Duh se nikada nije rodio
    i nikad nece prestati.
    Prije njega vrijeme nije postojalo
    Kraj i pocetak su samo sni.
    Neroden , besmrtan i nepromjenjiv
    ostaje duh zauvijek
    Smrt ga uopce ne dotice,
    iako njegova kuca izgleda mrtva .

    !Fantastic art!

  • MOLITVA ZA NOVO DOBA

    Ja sam Kreator svemira.
    Ja sam Otac i Majka svemira.
    Sve je poteklo iz Mene.
    Sve ce se vratiti k Meni.
    Um, duh i tijelo Moji su hramovi
    za Sebstvo da ostvari u njima
    Moje vrhovno Bice i Postanje.
    -----------------------------------

  • "Želis li spoznati sebe, onda znaj da si iz dvije
    stvari stvoren. Jedno je ta vanjska ljuska,koja se
    naziva tijelo i kojom vanjsko oko moze gledati.
    Ono drugo je unutarnje, koje se jednom naziva
    duša, jednom duh, jednom srce i koje se može
    spoznati samo unutarnjim očima"

    Al - Ghasali

    R. Steiner.
    Knjige
    M. Pogačnik
    Pogacnik
    G. R. Hodson

    Blog.hr
    Forum.hr
    Internet Monitor
    Kozmički plesači
    Knjige ezoterija
    NUITemple
    APOD


    Giza Piramid
    J.Krishnamurti - Unutrašnja revolucija

    Još nisam susreo čovjeka od kojega se ne bi moglo nešto naučiti
    ( Alfred de Vigny)

    " ... Vjera je individualni čin.
    Organizirana vjera ima
    tendenciju odumiranja,
    kristaliziranja, teži postati
    praznovjerje, sekta, religija
    radi dogmatskog nadmetanja
    s drugima.
    ISTINA JE ZEMLJA BEZ
    PUTEVA ( KRISHNAMURTI)

    )Siromaštvo nije jednostavno nedostatak novca.
    U krajnjem slučaju to je nedostatak osjećaja osobe
    za stvarnost vlastitog unutarnjeg bića ( PROGOF)

    NEBESKA PJESMA

    Duh se nikada nije rodio
    i nikad nece prestati.
    Prije njega vrijeme nije postojalo
    Kraj i pocetak su samo sni.
    Neroden , besmrtan i nepromjenjiv
    ostaje duh zauvijek
    Smrt ga uopce ne dotice,
    iako njegova kuca izgleda mrtva .